• Dus, bij welke cijfer ben je pás blij. Like; sommige zijn al blij met een 7, andere kunnen kwaad worden om een 8.:'D
    Ik ben blij als het een 8 of hoger is. Anders ben ik teleurgestelt in mezelf.;o
    x

ok

een 3, nee grapje ik ga voor de 5,.. dan valt het niet hard tegen als ik een 3 heb en valt het alleen maar mee als het hoger is.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

6 of eronder sla ik mezelf voor de kop xD
    7 of meer gaat wel
    8 of meer ben ik wel trots op =D

I live for the applause, you will die for it.

Ik ben blij vanaf een 6 bij Techniek, Frans en wiskunde en bio en bij andere vakken denk ik vanaf 6.5/7

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Alles dat boven de helft ligt =')

Ligt aan het vak. Voor Duits ben ik pas tevreden vanaf een 8, maar voor Natuurkunde al met een 5 ='D

Life is hard and then we die

Eumh, vanaf de 8.

alleen wisk is een uitzondering, als ik erdoor ben vind ik het al super :D

I did not hit you. I just high-fived your face.

Een 6 ^^'
    Duhh.. en met wiskunde ben ik al blij met een vijfje. Alleen met Frans en Engels wil ik persé hoger halen dan een zesje.

ars moriendi

Voor mij een 5
    Als ik da heb dan ben ik al blij!

Your Butt is Mine!

vanaf een 6 ^^

Dus, bij welke cijfer ben je pás blij. Like; sommige zijn al blij met een 7, andere kunnen kwaad worden om een 8.:'D
    Ik ben blij als het een 8 of hoger is. Anders ben ik teleurgestelt in mezelf.;o
    x

Madena wist jij dat je een 7.6 hebt voor ak !:o. Ik ook. En hier ben je wel blij mee, dat is gewoon zoo. Want anders ben je mongoOl.
    Maar kgaa weer doeeeii (K)

Zoals sommige mensen al zeggen, het hangt ervan af wat voor vak. Ik vind bv niet belangrijk, dus voor mij maakt het niet wat voor cijfer ik daar voor heb, als het geen onvoldoende wordt. Wiskunde daarintegen is veel belangrijker voor je toekomst en ik wil daar ook een goed cijfer voor halen, ik sta nu gemiddeld een 6.4 :0/ Egt sleegt. Gelukkig hebben we net een rep. Wis gemaakt en kan ik het omhoog halen . Fjoeeh!(flower)
    mJaa

Met een 6 voor rekenen ben ik focking blij en voor de rest red ik het wel zon beetje dus verwacht ik minstens een 7 ^^

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

Ik ben alleen blij met een 7 of hoger:$ Behalve met wiskunde of economie, dan wil ik minstens een 6 (zit er alleen nooit in:()

I want my bloody cheese now!^^

zOlang ik erdOOr ben, ben ik blij ! xDxD

8 of 9
    Maar dan heb ik nog dat gevoel van onvoldoende xD