• Avondale is een land waarin de technologie erg vooruitstrevend is. De president is ermee bezig om robots te ontwikkelen om overal in te zetten. In deze wereld leeft de twintigjarige Daxton, onder velen bekend als 'Het Oog'. Een jongen vol tatoeages die al sinds zijn vijftiende levensjaar op de vlucht is voor de overheid. Hij heeft jaren geleden per ongeluk iemand vermoord en is sindsdien een gezochte misdadiger in het land. Als Daxton in een groot gebouw vol andere mensen vol met tatoeages eindigt, komt hij erachter dat hij slechts een pion is in een groter spel.
          Syrus is een jonge politieagent die extreem opkijkt tegen de president van het land. Als trouwe volger van het regime krijgt hij de belangrijke taak om Daxton op te sporen en in de boeien te slaan. Vol goede hoop begint Syrus aan zijn klopjacht op de getatoeëerde moordenaar, maar des te verder hij zijn reis vordert, komt hij erachter dat niet alles is wat het lijkt.

† † † † † † † † † † † †

Ik was maar een gewone jongen,
                            met inkt op mijn lichaam
                            Maar nu ben ik een moordenaar,
                            zonder keuze

† † † † † † † † † † † †

† † † † † † † † † † † †

Ik was maar een gewone jongen,
                            met een pistool in zijn handen
                            Maar nu ben ik een verrader,
                            zonder weg terug

† † † † † † † † † † † †

• Dit verhaal doet mee aan Story Of The Year
    • Dit verhaal bevat fantasie elementen
    Genre: Alternate Universe
    © Ziegler

(De titel is de link)

Big girls cry when their hearts are breaking