• Het zou je maar overkomen. Je bent een jonge professor en je hebt vele dingen gezien die anderen nooit zouden geloven. Je kan er met niemand over praten, niemand gelooft je en iedereen lacht je uit. Dit is het verhaal van Gaia. Niemand gelooft haar, waardoor ze aan zichzelf twijfelt. Hierdoor doet ze haar best alles te ontkennen wat ze ooit gezien heeft. Lang houdt ze het niet vol. Er wordt een mysterieus pakket bezorgd. Het bevat een artefact met een brief, uit een andere wereld. Ze onderzoekt het en dan beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Ze kan niet langer ontkennen dat er meer is dan alle anderen willen zien. Dit wordt bevestigd als ze meegezogen wordt naar een wereld waar ze nooit van heeft gehoord. De wereld kent geen zuurstof, maar een bijzondere energie waar iedereen zijn kracht uit haalt. Er breekt een crisis uit in de wereld en Gaia moet het oplossen. Dit alles terwijl ze zich uit een gepland huwelijk moet redden, die haar mogelijk aan deze wereld vastbindt. Zal ze ooit terug kunnen naar haar eigen wereld?

    Alternate Universe × Onbekende Personen × Drama

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 21:12 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zag hem net al in het SOTY topic en ik ben heel erg benieuwd! Dus hier even een MT-berichtje totdat mijn bomvolle inbox met hoofdstukjes wat geslonken is. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zag hem al in het SOTY topic! Ziet er heel interessant uit, ik ga even een abo nemen. (=


    What would Emma do?

    Ohh, jullie zijn schatjes! C:
    Dankjulliewel!


    26 - 02 - '16

    De proloog en hoofdstuk 1 staan online!


    26 - 02 - '16

    Hoofdstuk 2 staat online


    26 - 02 - '16

    Hoofdstuk 3 staat online (:


    26 - 02 - '16

    Je schrijft echt geweldig!


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Je schrijft echt geweldig!


    Dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Dankjewel <3

    Je verdient het ^^


    i wanna die with you once or twice.

    De story heeft een nieuwe cover, zie beginpost (:


    26 - 02 - '16

    Hoofdstuk 4 staat online. Veel leesplezier! C:


    26 - 02 - '16