• Heey ,
    kzit dus met een probleem en kwil het graag ff kwijt.
    Het zit dus zo;


    Er zijn 3 ''Emo meisjes'' [Wemos] op sgool en denken dat ze heel wat zijn. Ze komen in de pauze altyd dicht in de buurt bij me staan en dna gaan ze van die domme dingee zegge zoals; Mense met een roze tas met van die domme buttons erop zijn egt levenloos en dan nog van die all stars ..Wie gaat daar nu op tekenen.. Dan dnek ik meteen het gaat over mij. Ze blijven het maar doen. Ik durf er niks van te zegge want ze hebbe nogal de handjes wat los hange xD.. Zo ja en wegloppen ?? ze komen me achter na.

    Iemand tips ??

    xx Roxy

    gwn op de bek slaan ><(A)


    Crack a bottle

    Roxy,<3

    Kijk ze gewoon verwaand aan of zeg dat ze het beter recht in je gezicht kunnen zeggen dan komt het net zo goed uit of zeg gewoon dat ze zelf achterlijk zijn [á]

    En op je schoenen tekenen is smexy!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmpf, ik zou ze gewoon keihard uitdissen. Er niks van aantrekken, en als ze doorgaan gewoon een mep uitdelen. [/is nogal hard]
    x


    ok

    zeg gewoon; ik heb teminste een persoonlijkheid en ben geen huppel en ben niet zoals ..jullie.. -losers-
    en dan zeggen ; flikker op viese flikkers Groetjes Bo ;D


    when words fail, music speaks.

    gwn dikke schijt aan hebben en lekker op je schoenen kliederen en buttons op je tas prikken;)


    Why don't you break my heart

    Verplaatsing naar School. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Gewoon negeren, en als één van je vriendinnen dan zegt, Hé wat staan die bij jou te doen? moet je zoiets zeggen van, jah weet ik niet, tzijn een soort van stalkers, of eerder fans xD

    Of weetje wat je moet doen ,,let op:
    bitches: Tss. je gaat tog niet op je schoenen schrijven?
    jij: moet ik het soms op je voorhoofd schrijven?
    bitches: Tss.. hou je bek
    Jij: Ik was ook niet van plan hem wegtegeven^^
    Bitches: loop naar de hell ><
    Jij: Zou ik kunnen doen ,maar ik zie het nut derniet van iin..Ik kom jou daar tog wel weer tegen


    Crack a bottle

    Ik zou gewoon net iets te hard 'Haha, je zal maar de hele tijd achter iemand aanzitten omdat je jaloers bent. Ik bedoel maar die hard fan 8D' zeggen.. x]


    Mew <3

    Maai goddd ik zou die al lang geslagen hebben of hun vel is goe vol gescheten[=schelden] hebben xd

    Ik heb een vurig temprament (A)


    We'll never be as young as we are tonight

    heyy ik mijn geval zou ik ze slaan maar eerst vragen en kijken of ze het wel waard zijn maarja je moet gewoon doen wat jou het beste lijkT(H)

    yeah, heb hierop af gereageerd.
    Had laatst hetzelfde met twee Turken. Als je dan zegt: Is er iets? kijken ze quasi-onschuldig weg.


    No growth of the heart is ever a waste

    wat zei onder me zei dat is echt zo irritant als ze dat doen he :P

    rek u nix aan van wa ze zegge ^^
    i think everybody is perfect just the way he/ she is ^^

    alleen nit als ze pesten xD


    Moving on but never letting go

    (...)

    kheb veel vriendee in de 3e maar die hebeb een anderee tyd pauzee dus jaa ...


    ooo... dat is minder.. [zelfde folk is talking just whit another account ><]

    naja klappen die gasten! >< na schooltijd :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT