• Heey ,
    kzit dus met een probleem en kwil het graag ff kwijt.
    Het zit dus zo;


    Er zijn 3 ''Emo meisjes'' [Wemos] op sgool en denken dat ze heel wat zijn. Ze komen in de pauze altyd dicht in de buurt bij me staan en dna gaan ze van die domme dingee zegge zoals; Mense met een roze tas met van die domme buttons erop zijn egt levenloos en dan nog van die all stars ..Wie gaat daar nu op tekenen.. Dan dnek ik meteen het gaat over mij. Ze blijven het maar doen. Ik durf er niks van te zegge want ze hebbe nogal de handjes wat los hange xD.. Zo ja en wegloppen ?? ze komen me achter na.

    Iemand tips ??

    xx Roxy

    Gwoon keihard dissen :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Gewoon jezelf blijven en je er niets van aantrekken! Btw; Op allstars tekenen is sexy want ik doe dat ook x'D

    ik teken ook op mn schoenen(A)

    heb je veel vrienden?^^[/jahetisvanbelang]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Gewoon jezelf blijven en je er niets van aantrekken! Btw; Op allstars tekenen is sexy want ik doe dat ook x'D


    Idd doe ik ook ^^
    Nja meerderheid de rest xD

    Moet je zo heel beginnen dingen zeggen op hun kleding zoals ze doen bij jou. En als ze dan op je afkomen moet je zo keischijnheilig doen en zeggen; Waarom zou ik over jullie praten? Jullie zijn vet.
    En maybe voelen die hun gevleid en dan gaan ze ook iets zeggen over jou maar dan wel positief of je slaat iemand op hun bakkes die ze haten.

    ik teken ook op mn schoenen(A)

    heb je veel vrienden?^^[/jahetisvanbelang]


    kheb veel vriendee in de 3e maar die hebeb een anderee tyd pauzee dus jaa ...

    je moet je niet laten kennen Meis!
    NIet doen, of je dof ben, en ze negeren, je ergert je er blijkbaar dood aan, dus doe er wat aan.


    Dunno ><

    Zeg tegen je vriendinnen als ze in de buurt zijn: 'Wemo's zijn zó vorige week. Helemaal uit de mode.' ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Zeg tegen je vriendinnen als ze in de buurt zijn: 'Wemo's zijn zó vorige week. Helemaal uit de mode.' ;D

    *plat*

    Zeg tegen je vriendinnen als ze in de buurt zijn: 'Wemo's zijn zó vorige week. Helemaal uit de mode.' ;D


    Dat is een goeiee ^^

    Als je er niks van durft te zeggen moet je ze gewoon zo aankijken van: "had je het het tegen mij ofso?" en dan je wenkbrauw optrekken! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heel nijdig terugkijken en op een onverwacht moment ze erop aanspreken, als ze alleen zijn. Kun je lachen hoe ze stotteren >.<
    En btw, wemo is so passe..


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeggen meid recht in hun gezicht en dan vragen of ze het over jou hebben
    Maar onthoud vraag beetje vriendelijk slaan ze je roep je mij maar dan kom ik eraan gevlogen hoor;)
    Haha nee dan moet je naar je mentor ofzo gaan of terug slaan
    hvj
    x


    Throw you're diamonds in the sky,We'll stay gold fore

    Ik zou ze negeren, maar omdat ze je blijven volgen gewoon een keer hard uitsgelden, maar maak er geen oorlog van ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    nog iemand tips ??