Trees schreef:
(...)
Nou ja, het feit blijft het zelfde. Ik vind het jammer dat het zo's vriendjespolitiek is geworden. Net zoals mijn nominatie - neemt niet weg dat ik het heel lief vind -, want de reden heeft helemaal niks met user van het jaar zijn te maken.
Ja, ik snap wat je bedoelt.
Maar, nou ja, ergens vind ik het ook juist wel weer leuk om heel veel mensen op die lijst te zien? Ze vinden het allemaal leuk om hun naam te horen en iemand vond dat ze op de lijst hoorden, of dat nou was omdat ze echt veel voor de hele site hebben gedaan of gewoon omdat ze veel betekenen voor die persoon, op wat voor manier dan ook. Veel nominaties betekent op zich niet dat het allemaal slechte nominaties zijn. En er zullen sowieso een hoop mensen afvallen in de eerste ronde, waardoor in de tweede waarschijnlijk mensen overblijven waarvan wel te begrijpen valt waarom ze op die lijst staan (hopelijk).
Dat neemt ook weer niet weg dat dat óók op z'n minst deels vriendjespolitiek is, maar de user van het jaar heeft dan ook vermoedelijk gewoon veel "vriendjes", want dat zal iemand zijn die hier vrij bekend is en veel voor mensen doet.
Idk, ik blijf een beetje in cirkels denken hier. Ik snap je kritiek en ben het met je eens, maar ik vind het ook juist iets hebben dat mensen uit allerlei hoeken en gaten worden genomineerd, bij wijze van spreken. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan