• Ik kijk naar jou,
    jij kijkt naar mij,
    maar ik weet dat jij,
    mij nooit zult zien,
    zoals ik kijk naar jou.

    Jij lacht,
    Mijn hart stopt.
    Je kijkt me aan,
    ik lach.
    Jouw hart gaat door.

    Ik wou dat ik,
    jouw hart volgen kon.
    Doorgaan,
    is wat ik wil.

    Jij en ik,
    goede vrienden.
    Niet meer dan dat,
    oneerlijk zou het zijn
    om jouw vrije geest
    te binden aan onzekerheid

    Om jouw avontuurlijkheid
    te dimmen met aarzeling
    Nee,
    zelfs als jij mij zag
    zoals ik naar jou kijk
    zou het niet eerlijk zijn.

    Yeah, my heart is silently bleeding the tears my eyes won't cry.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:57 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Naaaahw, Jol! :c
    You'll find the one for you. I'm sure! En deze gast is gewoon te blind om te zien hoe geweldig perfect je wel niet bent. I wuv you! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Naaaahw, Jol! :c
    You'll find the one for you. I'm sure! En deze gast is gewoon te blind om te zien hoe geweldig perfect je wel niet bent. I wuv you! <3


    Ah joh, ik ben een stuk vrolijker dan dit gedicht doet voorkomen.(': Of de tekst daaronder, lol. Ik probeer gewoon niet te veel te dagdromen, dan overleef ik het wel.(': Wuv you too, kan jij niet even met me komen trouwen?=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ah joh, ik ben een stuk vrolijker dan dit gedicht doet voorkomen.(': Of de tekst daaronder, lol. Ik probeer gewoon niet te veel te dagdromen, dan overleef ik het wel.(': Wuv you too, kan jij niet even met me komen trouwen?=p


    Niet echt, want ik begin hoop te krijgen op een ander. Maar als dat -hoogstwaarschijnlijk- op niets uitdraait ben ik het zat en gaan wij gewoon trouwen idd. :Y)
    En je mag dan wel vrolijker zijn dan wat je gedicht doet voorkomen, maar toch zijn dit geen leuke gevoelens te hebben. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Niet echt, want ik begin hoop te krijgen op een ander. Maar als dat -hoogstwaarschijnlijk- op niets uitdraait ben ik het zat en gaan wij gewoon trouwen idd. :Y)
    En je mag dan wel vrolijker zijn dan wat je gedicht doet voorkomen, maar toch zijn dit geen leuke gevoelens te hebben. <3


    Mooi, maar dan moeten we wel eerst samen gaan wonen.....dan hoef ik je nooti meer te missen.(':
    En dat klopt, maar ach als ik dan weer een beetje met beide voetjes op de grond sta realiseer ik me dat ik al geluk heb dat hij een vriend van me is.=3

    PS: WELKE ANDER?


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een mooi gedicht. (:
    Een dingetje, tho, je hebt een aantal keer 'jou' terwijl het 'jouw' moet zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Wat een mooi gedicht. (:
    Een dingetje, tho, je hebt een aantal keer 'jou' terwijl het 'jouw' moet zijn.


    Bedankt en welke moeten dat zijn dan? Ik zie dat namelijk zelf erg lastig.(: ^^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:21 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Bedankt en welke moeten dat zijn dan? Ik zie dat namelijk zelf erg lastig.(: ^^


    Alle bezittelijke dingen. Dus jouw geest, jouw avontuurlijkheid en jouw hart. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Alle bezittelijke dingen. Dus jouw geest, jouw avontuurlijkheid en jouw hart. (:


    Thanks weer wat (her) geleerd.(: Zo zou het moeten kloppen dan.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks weer wat (her) geleerd.(: Zo zou het moeten kloppen dan.='D


    Yesss, nu klopt het helemaal! Foutjes maken is menselijk, haha, ik maak ze ook nog regelmatig want Twents, maar wel zo fijn als je er van kunt leren. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Yesss, nu klopt het helemaal! Foutjes maken is menselijk, haha, ik maak ze ook nog regelmatig want Twents, maar wel zo fijn als je er van kunt leren. (:


    Nah ik ben gewoon dyslectisch.=') Altijd fijn als ik er van kan leren want deze Dyslect gaat volgens jaar communicatie doen, met veel Nederlands.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Mooi gedicht!
    Ik kan me er helemaal in vinden, ik zit in hetzelfde schuitje :x :')


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    Mooi gedicht!
    Ik kan me er helemaal in vinden, ik zit in hetzelfde schuitje :x :')


    Well, I feel like a lot of us are.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Well, I feel like a lot of us are.=')

    Dat zou goed kunnen :')
    De essentie zal bij all of us dan hetzelfde zijn, met ieder wel zijn eigen twist aan het verhaal. Of we daar blij mee moeten zijn, is echter een tweede xd Ik vind het maar kut, eerlijk gezegd xd


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    (...)
    Dat zou goed kunnen :')
    De essentie zal bij all of us dan hetzelfde zijn, met ieder wel zijn eigen twist aan het verhaal. Of we daar blij mee moeten zijn, is echter een tweede xd Ik vind het maar kut, eerlijk gezegd xd


    Wel bij mij is er een jongen die ik enorm leuk vind, maar hij is niet echt opzoek zeg maar en nou ja hij is een goede vriend en daar ben ik blij mee -beter than nothing-, maar ik heb zo'n 'ik ga nooit iemand vinden die ook maar in de buurt komt van jou' gevoel weet je wel.(': Tegelijkertijd wil ik hem gewoon bespringen, maar ik weet dat hij wel goed voor mij is, maar ik waarschijnlijk niet voor hem. Hij wakkert mijn vuur aan, maar ik vrees dat dat ten koste van zijn eigen zou kunnen gaan en dat is iets wat ik niet zou willen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel bij mij is er een jongen die ik enorm leuk vind, maar hij is niet echt opzoek zeg maar en nou ja hij is een goede vriend en daar ben ik blij mee -beter than nothing-, maar ik heb zo'n 'ik ga nooit iemand vinden die ook maar in de buurt komt van jou' gevoel weet je wel.(': Tegelijkertijd wil ik hem gewoon bespringen, maar ik weet dat hij wel goed voor mij is, maar ik waarschijnlijk niet voor hem. Hij wakkert mijn vuur aan, maar ik vrees dat dat ten koste van zijn eigen zou kunnen gaan en dat is iets wat ik niet zou willen.

    Ah dat klinkt inderdaad wel shit zeg:/ Weet hij van je gevoelens? En weet je zeker dat jij niet goed voor hem zou zijn? Of ben je jezelf naar beneden aan het halen? Want dat moet je natuurlijk niet doen he;)

    Ik zit zelf ook in een shitte situatie.. Ik ben al 7 jaar met een jongen bevriend, die -toen we elkaar pas leerde kennen- een dikke crush op mij had. Maar ik niet op hem. Dat heb ik hem gezegd, dat was shit voor hem, maar we zijn gewoon vrienden gebleven, en dat ging hartstikke goed! Tot deze lente.. Hij heeft al een tijdje een vriendin, en ik had een vriend, maar daar heb ik mee gebroken. Toen kwam ik er langzamerhand achter dat ik gevoelens voor die jongen kreeg, onlangs dat hij nu een relatie heeft. Dat heb ik openlijk met hem besproken, en hij vertelde ook nog steeds gevoelens voor mij te hebben. Nja, als je dat hoort, dan ben je helemaal gelukkig, en nu ging het sowieso al niet zo goed tussen hem en zn vriendin, waardoor het voor mij leek alsof hij het uit ging maken. Uiteindelijk heeft hij me nogal aan het lijntje gehouden en mij steeds in de onzekerheid gelaten of het tussen ons wel of niks kon worden. We hebben zelfs gezoend, heel verkeerd, en daar heb ik ook heel veel spijt, schuld en schaamte van. Om uiteindelijk weer te horen dat hij bij zn vriendin bleef.
    En het erge van alles is. Ondanks dat hij me ontzettend gekwetst heeft, en me aan het lijntje heeft gehouden, ben ik nog steeds helemaal hoteldebotel op hem. Het liefste zou ik dan ook willen dat er toch een kans is, maar hij heeft dus een vriendin. En daarnaast kan ik me bedenken of ik dat überhaupt wel zou willen, na hoe alles is gegaan.

    Sorry trouwens, dit is jouw topic, maar het voelt stiekem toch wel goed om ook mijn verhaal even kwijt te kunnen


    Inspiration can hit you any time