• ... I say it with love!
    Oké, het is dan wel een quote van Ziva en niet van McGee en McGee blijft dé Probie, maar ik vond geen andere titel. :Y) Ik was gisteren overigens te lui dit topic nog aan te maken, dus ik dacht het nu te doen, want aangezien ik mijn naam zoveel verander zou het me niet verbazen dat iemand me voor het laatst hier had zien verschijnen als Knopfler of iets dergelijks. :')



    En ik wil dit topic nuttig houden en geen domme "waar komt jouw username vandaan"-vragen stellen want dat kan ik zelf ook gewoon Google'en, dus: Hoe gaat het met jullie op deze wondermooie warme winterdag?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk. Ik ken iemand hier die McProbie heet, maar volgens mij is zij al heel lang niet meer online geweest.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aah, je hebt het gedaan! *O* Ik ben fan.

    Met mij is het super! ;D


    What would Emma do?

    Haha, ik zag je net in een ander topic en toen dacht ik even dat je Yolanda was, want die heeft ook altijd NCIS usernames. Ik vind hem leuk! Arme McGee. :'D

    Met mij gaat het prima, al zou ik echt eens iets aan mijn huiswerk moeten doen als ik dat niet in het laatste weekend allemaal nog wil moeten afraffelen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind hem geweldig. Probie wan Kenobi!

    Lekker lui op de bank met de top 2000 <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Square schreef:
    Haha, ik zag je net in een ander topic en toen dacht ik even dat je Yolanda was, want die heeft ook altijd NCIS usernames. Ik vind hem leuk! Arme McGee. :'D

    Met mij gaat het prima, al zou ik echt eens iets aan mijn huiswerk moeten doen als ik dat niet in het laatste weekend allemaal nog wil moeten afraffelen. (krul)


    I WISH! D:
    Maar ElfLord vind ik ook geweldig. :Y)

    Maarrre, I LOVE THE USERNAME! Echt awesome! :3




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik dacht ook even dat je Yolanda was. Maar leuke username!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Haha ik dacht ook even dat je Yolanda was. Maar leuke username!!


    Stiekem ik ook. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt allemaal! Ik ben blij dat hij in de smaak valt (stiekem vind ik 'm zelf ook leuker dan mijn vorige, haha. Hopelijk houd ik hem deze keer wat langer dan één maand. :')). En ik ben ook blij dat het goed met jullie gaat! (:

    ElfLord schreef:
    (...)

    I WISH! D:
    Maar ElfLord vind ik ook geweldig. :Y)

    Maarrre, I LOVE THE USERNAME! Echt awesome! :3





    Aaaaaah! Die gifs! Genius. :')
    @Felicia (ik ben even te lui te copy-pasten omdat ik hier nu twee quotes nodig heb): Ja! Ik ben er ook blij mee, haha. ^^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 16:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried