• And so Elvenking became KyloRen.

    Take a moment to admire his awesomeness. :Y)
    Ik weet niet zeker of ik deze username lang houd. Kan best zijn dat ik over twee weken alweer terug ga naar Elvenking. Ik zie wel.
    Bovendien wil ik mijn profiel momenteel nog even niet helemaal omgooien.

    Wat vonden jullie van Star Wars?
    Spoilers even onder een spoilerknop!

    BB8 schreef:
    Awesome ^^

    Jouwe ook haha.

    Jaaa, je hebt het toch gedaan. De emo baby van Snape en Sirius die nooit had moeten bestaan. Ik vind hem erg gaaf. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Jaaa, je hebt het toch gedaan. De emo baby van Snape en Sirius die nooit had moeten bestaan. Ik vind hem erg gaaf. *O*

    Haha ja, ik ben blij dat hij bestaat. Ik houd van gecompliceerde baby's.... c:
    Danku zeer. :Y)

    KyloRen schreef:
    (...)
    En daar hoort uiteraard het onbegrepen-zijn-starterspack van zwarte haren en emotionele uitdrukkingen bij.


    En... zwarte masker?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    En... zwarte masker?

    Nja, dat was meer omdat hij wannabe Darth Vader wilde zijn.

    Well obviously I'm a big fan. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kylo schreef:
    Well obviously I'm a big fan. :'D

    Heeeee :Y) Ik zat vandaag nog te zoeken naar usernames en dacht al; verdorie Kylo is bezet. :'D

    Ik ben normaal niet zo voor "dat soort films", maar ik vond 'm toch wel ongelooflijk geweldig, even tho ik de vorige delen niet heb gezien :'). Jammer dat ik daardoor sommige dingen niet echt volgde, maar ach, ooit zie ik ze allemaal een keertje.


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    Ik ben normaal niet zo voor "dat soort films", maar ik vond 'm toch wel ongelooflijk geweldig, even tho ik de vorige delen niet heb gezien :'). Jammer dat ik daardoor sommige dingen niet echt volgde, maar ach, ooit zie ik ze allemaal een keertje.

    Ah ja, dat is zeker jammer. Vooral als het om connecties/families gaat, ik moest zelf namelijk ook weer even nadenken haha.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Heeeee :Y) Ik zat vandaag nog te zoeken naar usernames en dacht al; verdorie Kylo is bezet. :'D


    Sorry not sorry :'D
    Guilty as charged, haha. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ah ja, dat is zeker jammer. Vooral als het om connecties/families gaat, ik moest zelf namelijk ook weer even nadenken haha.



    Vooral daar was ik erg verloren :'). Maar, uiteindelijk volgde ik het wel hahaha. Het blijft wel een erg leuke film :3.


    soul made of stardust and chaos.

    Kylo schreef:
    (...)

    Sorry not sorry :'D
    Guilty as charged, haha. :Y)

    Nouja zeg hahah :')
    Nah het is je gegund.

    itsmagicc schreef:
    (...)


    Vooral daar was ik erg verloren :'). Maar, uiteindelijk volgde ik het wel hahaha. Het blijft wel een erg leuke film :3.

    Hehe. Sowieso! ^^ Ik zit al te twijfelen om een tweede keer te gaan. :')

    KyloRen schreef:
    (...)
    Nja, dat was meer omdat hij wannabe Darth Vader wilde zijn.


    Toch lief dat zijn opa zijn grootste idool is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Toch lief dat zijn opa zijn grootste idool is.


    Ik moest hier even zo hard om lachen, wow. Het kleinkind waar iedereen van droomt, ja. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan