• Ik was net een oude story aan het terug lezen wat ik samen had geschreven met twee andere personen. En toen bedacht ik me dat het wel leuk leek om dit weer eens te doen. Vooral nu ik een andere story van mij heb afgerond bijna. (Alleen de epiloog mist nog.)
    Maar ik vroeg me af of iemand het wel leuk leek, of misschien drie personen (twee anderen erbij, totaal met drie). En het punt is dan dat ik niet weer tot een hoofdstuk of tien wil komen, maar juist langer. Dus, het moet wel zo zijn dat we de story ook af gaan schrijven. Oh, en het moet zich afspelen in de Harry Potter wereld.
    Als er interesse is, zal ik straks wel wat meer online zetten van richtlijnen en ideeën en mijn personages. Maar in principe als er al iemand graag samen een HP-getint verhaal wilt schrijven, kunnen we wel samen uit een verhaallijn komen. Alvast een link naar een hoofdstuk van mij voor de geïnteresseerden

    Dus, wie durft? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oh, ik heb wel interesse! (:
    ik zit nu wel midden in de blok en heb nog examen tot 21 januari. Dus ik kan nu wel nog niet meteen met iets beginnen.
    Op mijn profiel heb je een paar schrijfvoorbeelden. Moest je geïnteresseerd zijn, laat maar iets weten!
    & nu ga ik me - helaas - weer focussen op mijn studies.


    ain't no rest for the wicked.

    Ik wil altijd samen een story schrijven. Aangezien ik de boeken ga lezen ik de films heb gezien(net heb gezien) zou ik er best een story over kunnen schrijven. Bovendien zit ik bomvol ideeën en ben ik erg flexibel, dus welke tijd enzovoort maakt me helemaal niks uit. Ik weet dat ik misschien nog wat jong ben(11) maar ik zou het heel leuk vinden!

    Laat wat van je horen als je het leuk lijkt met me te schrijven
    Zo niet, negeer me dan maar gewoon ofzo XD


    i wanna die with you once or twice.

    Mt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    MT


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Graag!
    Op dit moment ben ik bezig met een HP verhaal maar ik heb ook alweer een idee voor een nieuwe, HP uiteraard. En het lijkt mij ook wel leuk om met z'n drieën te schrijven. Laat maar wat horen (;

    Krijg je net dat ik met Froukje aan het schrijven ben :'D Nou ja, veel succes en laat het me horen als je jouw story activeert!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jaaa ik wil ook! Ik zoek echt al een tijdje naar een soort schrijfmaatje, want ik schrijf de laatste tijd nauwelijks meer en ik ben echt op zoek naar die motivatie. Ik zie wel dat er vele geïnteresseerden zijn, maar ik wilde toch even zeggen dat ik er eentje van ben (: Als je mijn schrijfstijl wilt weten, kun je mijn story's wel even bekijken? Ik heb ook HP-gerelateerde verhalen ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain