• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Boos boos boos. Moe moe moe. Ah de perfecte combinatie van een slecht humeur en mijn ziekte. Oh jolly. Ik ben zwaar zat van al drie jaar iedere ochtend nog vermoeider op te staan dan ik ging slapen. D:


    The truth is out there.

    Opaaaa. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    (...)

    Same. Ik had vanmiddag opeens zeven Wookieepedia tabbladen open staan en luisterde naar een één uur durende compilatie van Star Wars themes en was enorm emotioneel over een fictieve jas. Wth. (no_chears)

    Ik zit eraan te denken om een Star Wars gerelateerde username te nemen... maar ik ben bang dat bijna alles wel bezet is haha

    Ik kan echt niet geloven dat 2015 bijna gedaan is. Dit jaar is voorbijgevlogen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Anxiety go away please


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik ziek ben kijk ik de raarste dingen zoals bizarre ER. Het is best gaaf, maar soms ook best vies :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aan alle mooie liedjes komt een einde, maar dit Is engelengezang en ik wil niet dat het ophoudt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    En daar ging mijn positieve KDA... zuigende kssende feeders in mijn team.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 10:58 ]

    Hmmmpf. Mag ik naar huis en slapen, alsjeblieft?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik krijg gewoon al kippenvel als ik hier naar luister, wetende dat ik het zal gaan zien. Yess.

    Concentratieeee EINDELIJK :Y)

    Ik wou dat ik Doctor Who weer voor de eerste keer kon kijken. Hm, misschien toch maar eens een tweede keer doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Major StarWars spoiler!

    Cry everytime :c
    Toch kan ik het niet laten om te fangirlen over Ren. :') En ik ben vast niet de enige die hem ziet als een Snape Jr lol

    Oh no.. * hides under blanket *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malyx schreef:
    Anxiety go away please


    Quiet the mind, and the soul will speak.