• We zijn inmiddels aangekomen bij de 22e van de maand en dus is het weer tijd om volop te stemmen! Alle polls zijn inmiddels al aangemaakt, dus jullie hebben nog tot het einde van de maand. Veel lees-, kijk- en maakplezier van alle creaties.

    Het is bijna Kerstmis en dus paste dit thema van Story of the Month perfect bij december. Maar liefst vier deelnemers hebben een prachtig kortverhaal rond dit thema gemaakt. Hier kun je stemmen!

    Quiz of the Month had als thema spiegels, wat vier zeer variërende en leuke quizzen opleverde. Breng hier je stem uit!

    Poem of the Month had sprookjes als thema. Dit blijkt een leuk thema, want er zijn maar liefst zeven deelnemers! Hier kun je stemmen.

    Dan hebben we ook nog Column of the Month. Het thema was vriendschap, wat ook mooi bij de maand december past. Dat dachten de drie deelnemers ook en dus hebben we drie leuke columns om te lezen. Veel leesplezier en vergeet niet om hier je stem uit te brengen!

    Als allerlaatste hebben we Image of the Month. Dit had Kerst als thema. Dit was ook erg in trek en dus hebben zeven users een prachtige foto getrokken om met ons te delen. Breng hier snel je stem uit!

    We zijn erg blij met het hoge aantal deelnemers en hopen dat dit volgende maand ook weer zo is! Wil je meedoen? Houd het topic dan in de gaten, want op 1 januari gaan de nieuwe thema's weer de lucht in!

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2015 - 11:17 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De link van cotm is verkeerd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De link van QOTM is nu de link van de poll ipv het topic. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gestemd. *O*

    Ik ben benieuwd aangezien dit de eerste keer is dat ik mee doe met een van de wedstrijden. (: Ik ga zo ook even stemmen! :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga morgen proberen te stemmen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Super! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mt- Even onthouden dat ik ga stemmen vandaag (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Fijn dat er al zoveel stemmen zijn bij POTM en IOTM. De andere xOTM's hebben helaas nog niet zoveel stemmen. Dus wie nog niet heeft gestemd, doe het nog voor nieuwjaar!


    Ik wil een tuin vol egels

    Allerlaatste dag om te stemmen deze maand én dit jaar. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb ook al mijn stemmen uitgebracht! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury