Juliette Rose Bradshaw
Ik was al vroeg opgestaan, omdat ik graag nog wat aan mijn studie wilde doen. Het raam stond op een kier waardoor ik kon genieten van de frisse ochtendlucht die op deze manier mijn appartement binnendrong. Ik zette net een kop dampende thee naast mijn laptop neer, toen mijn oog op de verhuiswagen viel die beneden stond. Ik glimlachte even bij het zien van het vrolijke meisje wat bij haar vader op zijn heup zat. Dat was waar ook.. Er zouden vandaag nieuwe bewoners bijkomen. Misschien dat ik later vandaag wel eens ging kijken of ik iemand helpen kon. Het volgende wat me op liet kijken, was het geklop op de voordeur, en mijn ogen schoten gelijk naar de kleding die ik droeg. Feitelijk gezien had ik mijn pyjamabroek nog aan, maar mijn pyjamashirt had ik wel verwisseld voor een basic wit tshirt. Het kon makkelijk, de broek was namelijk zwart, en wie kon er nu voor mijn deur staan? Ik schaamde me voor niemand. Ik nam nog snel een slok van mijn thee, voor ik naar de deur liep, en deze opende.
'He, goedemorgen Legend.' Er verscheen automatisch een glimlach rond mijn lippen. Legend was mysterieus, maar ik kon het zeker goed met hem vinden en goed met hem praten. Ik wist ook wat voor werk hij deed, maar zolang ik er geen last van had, vond ik het niet erg. Mijn wenkbrauwen kropen even omhoog toen ik een zachte staart langs mijn benen voelde gaan, en ik glimlachte opnieuw toen ik Warrior zag staan, Legend's vos.
'Jij ook goedemorgen Warrior. Ik neem aan, dat die post die je daar vast hebt.. Verkeerd is bezorgd?' Vroeg ik hem met een glimlach, doelend op de post in zijn hand. Het gebeurde vaker, dat er post verkeerd bezorgd werd. Maar gelukkig waren de onderlinge relaties hier redelijk goed, dat het altijd bij de juiste terecht kwam, en in ons geval brachten we het bij elkaar langs.
'Kom anders even binnen, dan krijg je een kop koffie, of thee als je dat wilt. Of moet je weg?' Dan kon ik hem gelijk uithoren over de nieuwe bewoners. Misschien dat hij al iets wist. En ze vond het fijn, gezelschap. Ik had voor nu wel even genoeg aan mijn studie gedaan. Voor Legend antwoord kon geven, sloop Warrior al langs mijn benen naar binnen.
'Zo te zien heeft Warrior al gekozen. Of kan ik je iets anders aanbieden dan koffie of thee?'
Faith is everything.