• Het is weer de week van warmte, verbondenheid en vriendschap!

    Deze week staat in België in het teken van de warmste week, in de Schorre in Boom slaan drie presentatrices hun tent op om een week in de openlucht te slapen en heel het land te verwarmen. Niet één, maar zowat alle goede doelen worden gesteund!





    In Nederland probeert 3FM dan weer samen met het Rode Kruis om jongeren in oorlogsgebieden te steunen, ook zij krijgen heel Nederland actief om het goede doel te steunen!





    Doen jullie acties voor het goede doel?

    Op school zat ik in de organisatie van Friday For Life. Met oa Muziek, een spookhuis, hotdogs, pompoensoep, match leerkrachten vs leerlingen en Campfire for life!

    We hebben alleszins al meer dan €2000 opgehaald!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het een prachtig initiatief, maar doe eigenlijk zelf nooit mee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ooit moeten we eens een Quizlet for Life houden met een meeting of zo. :') Ik volg Music for Life altijd heel veel, want het is echt vlak bij mij.


    What would Emma do?

    Ik heb vandaag 50cent gegeven aan het kinderfonds bij de mac.

    Ik doe eigenlijk nooit mee. Vooral omdat ik niet wist hoe ik geld moest overmaken. Maar aankomend jaar is het glazenhuis hier dicht in de buurt dus dan gaat er denk ik wel wat van mijn geld er naar toe. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe niet mee qua acties, maar ik doneer wel - dat heb ik tot nu toe elk jaar gedaan dus dit jaar ook weer.
    Meestal door iets te kopen in de webshop, of natuurlijk via het aanvragen van een plaatje. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga denk en plaatje aanvragen Bij SR. Ik moet alleen zeggen dat ze niet de meest tactische plek hebben gekozen, dit jaar. Volgens kunnen de Belgen makkelijker daar komen dan de meeste Nederlanders x'D
    Ik ga er overigens niet naartoe. Mijn ov geldt alleen in het weekend en ik heb dit weekend helaas al plannen. Maar ik ga het zeker volgen! (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb een berichtje gestuurd voor de warmste week en een vlammetje gekocht. (: Ik ga zien of ik nog wat meer kan doen, want drie euro is nou niet heel veel. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wij hadden op school ons eigen glazen huis waarvan vandaag het opgehaalde bedrag bekend is gemaakt: 15733,- (!!!)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    Wij hadden op school ons eigen glazen huis waarvan vandaag het opgehaalde bedrag bekend is gemaakt: 15733,- (!!!)


    Wow!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb al meegedaan aan Paddle for Life ten voordele van een zwembad in Willebroek die het bijzonder moeilijk heeft omdat het speciaal op maat gemaakt is voor onder andere lichamelijk en mentaal gehandicapte kindjes.
    Zondag kajak ik 56km voor Kayak for Life ten voordele van Sea Shepard. Vorig jaar hadden we met ons kleine clubje een 1200 euro opgehaald. Het bedrag van dit jaar is nog niet bekend. Enerzijds kijk ik al uit naar zondag want we varen op de Kleine Nete, het Abertkanaal, het Netekanaal, de Nete, de Rupel en de Schelde. Is supercool, maar vanwege getijden, moeten we supervroeg vertrekken en het is stiekem ook best wel ver en vermoeiend.
    Als iemand mij nog wil steunen komende zondag... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op school deden wij mee aan Serious Request. Een groepje en ik hebben cake verkocht. Iets van 12/13/14 euro opgehaald. Beter iets dan niets. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Tiva schreef:
    Ik heb een berichtje gestuurd voor de warmste week en een vlammetje gekocht. (: Ik ga zien of ik nog wat meer kan doen, want drie euro is nou niet heel veel. :')


    Waar kan je die vlammetjes kopen? Alleen online? Want dat zou ik ook wel willen doen, maar online is te moeilijk. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Waar kan je die vlammetjes kopen? Alleen online? Want dat zou ik ook wel willen doen, maar online is te moeilijk. :')


    Ik heb geen idee — mijn ma heeft ze online besteld en ik heb ze haar dan terugbetaald. Ik geloof dat je ze aan de Schorre zelf ook wel gaat kunnen kopen, maar da's nogal ver uit Gent.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    M'n pa heeft er bij de Presshop gehaald.


    Queer zijn is gewoon alles

    Op de uni wordt eigenlijk niets georganiseerd en ik ga dit jaar denk ik ook niet naar het Glazen Huis, omdat het zo verschrikkelijk ver weg is. Ik ben er wel geweest in de jaren dat ze in Leiden (2011) en Leeuwarden stonden (2013). Dan heb ik ook iets gedoneerd.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb spierpijn. D:
    Maar het was voor het goede doel!
    Filmpje StuBru


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury