• Hooi iedereen ik ga een game of Thrones verhaal maken, en elk House in game of Thrones heeft zijn eigen 'sigil' om met bijvoorbeeld in oorlogen met vlaggen aan te geven wie je bent etc (ja slechte uitleg.)

    Hier een paar voorbeelden:



    het dier van mijn House is een Stag/Hert en ik zoek eigenlijk een variatie op deze logo's van de familie Baratheon:





    Is er iemand die voor mij een logo met een zwart hert op een beige of grijze achtergrond kan maken.
    Als het kan zal ik het gaaf vinden als in de vacht op het borst van het dier een kroon verwerkt kan worden (of als het kan gewoon iets gaafs, zoals een roos/mes in de bek van het beest)

    Ik weet dat ik erg veel vraag en kan diegene die erin slaagt dan belonen met een paar credits.

    Als er vragen zijn stel die gerust!


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Ik zal proberen of ik goed genoeg ben in photoshoppen om dat te doen, is het erg als het wellicht oas in het weekend lukt?


    I just caught the wave in your eyes

    AfterIife schreef:
    Ik zal proberen of ik goed genoeg ben in photoshoppen om dat te doen, is het erg als het wellicht oas in het weekend lukt?



    Nee geen probleem hoor. Ben al lang blij dat iemand het wil proberen!


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Wil je nog een text erbij zoals bij die andere logo's? En dan nog evt een bepaald lettertype of...


    I just caught the wave in your eyes

    Ja graag. Als het kan ook eentje zonder.

    Ours Is The Fury
    Baratheon


    Voor het lettertype weet ik niet zo snel itea


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Nou ik heb even wat snel in elkaar geflanst.. Geen idee of het iets is en ik kan nog dingen veranderen natuurlijk!
    (Zonder de tekst ziet het er wellicht alleen een beetje raar uit van weg het lege zwarte kader..)



    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 17:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Heel mooi! Zal die ook zonder zwart vlak kunnen? Gewoon alleen het silhoeut van het hert, ook geen kroon etc? Dan kan ik zelf ook even gaan spelen


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”


    I just caught the wave in your eyes

    Hmm. het werkt niet echt. Ik denk dat ik iets simpelers nodig heb.


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Hm?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Heel gaaf! Maar niet echt geschikt


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”