• Ik zoek eigenlijk nog een co-acteur waarmee ik een mooi verhaal kan schrijven
    > dingen die handig zijn
    - ik zelf hou heel erg van fantasy verhalen dus...

- een creatief iemand
    - Iemand die een beetje hetzelfde denkt als ik

Als je graag met mij wilt schrijven zou je dit even kunnen invullen

- je naam
    - schrijfpunt
    - schrijfstijl
    -wat je het liefst schrijft
    - hoe je karakters er meestal uitzien
    - hoe je karakters zich gedragen
    - en of je origineel bent

Laat een reactie achter of een prive bericht
    dankje!

[ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 18:11 ]

"The stars replaced the emptiness of my heart."

ik wil een verhaal gaan schrijven maar dit zou ik het liefst met nog iemand anders doen...
    wie zou er met mij een verhaal willen schrijven

Vul het formulier in

> naam
    >heb je ideeen
    > waar schrijf je het liefste over
    > heb je al een karakter in gedachte
    > zou je met mij willen samenwerken
    > zou je met mij kunnen samen werken

btw kijk onder spoiler voor mijn idee

(ik moet de namen nog bedenken, en de karakters dus ook) Iemand loopt op een donkere sprookjes achtige dag door het bos, het is zo'n dag dat licht weer donker wil laten kleuren. De sterren schijnen alsof ze ieder moment zouden kunnen kapot springen, net als een lamp. Maar plotseling worden je gedachtes heel ergens anders naar getrokken, rechts van je zie je een pad helemaal oplichten. Een zilverkleurig pad wat recht door het bos gaat en alle bomen buigen ervoor om. Het lijkt net alsof je door een tunnel van bomen loopt. En aan het einde van de gang komen je in een grote open ruimte terecht waarin de maan zijn zilverkleurige licht verspreidt. Al je aandacht wordt getrokken naar het voorwerp dat op de grond licht. Het is een groot sprookjesboek maar zodra je het eerste sprookje hardop voorleest verandert de wereld om je heen en sta jij opeens in het sprookje. Maar deze situatie is dubbel shit want alle sprookjes die in het sprookjesboek stonden waren aan de nacht en duisternis gekoppeld. En dus moet er alles op alles worden gezet om zichzelf uit de sprookjeswereld te redden.

"The stars replaced the emptiness of my heart."