• Ik vond het wel tijd worden voor een Vikings fantopic. Het wachten op het nieuwe seizoen duurt zo vreselijk lang. Nog meer fans? :3


    De reeks begint aan het begin van het tijdperk van de vikingen, rond de 9e eeuw, in Scandinavië. De mannen van het Kattegat worden jaarlijks op rooftocht naar het oosten gestuurd door de jarl dus graaf. Boer Ragnar heeft echter verhalen gehoord over de "grote schatten" die in het westen te rapen vallen en wil eens graag die kant op. Van een reiziger heeft hij ook een zonnewijzer en -steen gekregen om op koers te blijven in open zee. De graaf verbiedt het echter en dus bouwt Ragnars vriend en scheepsbouwer Floki heimelijk een langboot voor hem.



    Fans
    Vikings || Natas || 25 || Seizoen 4
    Utahraptor || Felicia || 19 || Seizoen 2
    Virtuoso || Sem || 20 || Seizoen 4
    Noragami || Xanthe || 17 || Seizoen 3
    Kanarie || Julia || 15 || Seizoen 2
    Sempre || Chloë || 20 || Seizoen 4
    Saorsa || Linsdsey || 21 || Seizoen 4




    Voor spoilers graag de spoilerknop gebruiken. Het is wel handig als je erbij zegt voor welk seizoen dat is. :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga straks aan seizoen 4 beginnen :Y)

    seizoen 3 finale

    Ik vond de finale zeker niet slecht, maar ik had eigenlijk meer verwacht? Ik weet niet zo goed. Al vond ik het einde wel geweldig, zo die aller-aller-allerlaatste scene. Gewoon Floki's blik O________O


    The soul needs autumn.

    Zijn er eigenlijk Vikings fanfics op Quizlet?
    Ik heb bij de zoekfunctie en dan story-optie 'Vikings' ingetypt, maar vond niets ):


    The soul needs autumn.

    Seizoen 4 spoiler!

    Man, ik was zo blij toen Ragnar die klap aan Aslaug gaf, die had ze echt volledig aan zichzelf te danken.

    Ik had deze aflevering vooral medelijden met Helga, ik kon me nog goed herinneren hoe blij ze was met haar kind en egh. En dan Floki die ook nog eens gevangen wordt genomen, nee het zit haar niet mee.

    Dan nog Rollo en die Franse prinses, ik vind het zo schattig hoeveel moeite hij voor haar doet. Ik hoop eigenlijk dat het nog gaat uitdraaien tot een oprecht huweljk, maar goed.

    Ik baalde dat Lagertha niet in deze aflevering voorkwam, ik vind haar zo gaaf (vooral vorige week, wat een move zeg).

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 15:58 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Deze spoiler spoiled al van komende episodes haha. Maar het komt uit een trailer dus ergens is het al bekende info.

    Ze laten in de preview van de aflevering van morgen het zo overkomen dat Floki misschien wel dood gaat, maar dan hebben ze deze week een trailer gereleased waar Aslaug tegen Floki praat ''Teach Ivar to hate the Christians like you hate the Christians''. aka Floki blijft leven -gelukkig- maar wel een soort spoiler.


    I live for the applause, you will die for it.

    saorsa schreef:
    Zijn er eigenlijk Vikings fanfics op Quizlet?
    Ik heb bij de zoekfunctie en dan story-optie 'Vikings' ingetypt, maar vond niets ):

    Nee, volgens mij niet. Ik heb ze helaas nog nooit gezien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sempre schreef:
    Seizoen 4 spoiler!
    Man, ik was zo blij toen Ragnar die klap aan Aslaug gaf, die had ze echt volledig aan zichzelf te danken.

    Ik had deze aflevering vooral medelijden met Helga, ik kon me nog goed herinneren hoe blij ze was met haar kind en egh. En dan Floki die ook nog eens gevangen wordt genomen, nee het zit haar niet mee.

    Dan nog Rollo en die Franse prinses, ik vind het zo schattig hoeveel moeite hij voor haar doet. Ik hoop eigenlijk dat het nog gaat uitdraaien tot een oprecht huweljk, maar goed.

    Ik baalde dat Lagertha niet in deze aflevering voorkwam, ik vind haar zo gaaf (vooral vorige week, wat een move zeg).


    Ooh gosh ik was vergeten dat hun dochter was overleden. Ik wist dat er nog iets was wat me aangreep uit die aflevering.
    En ik vond Ragnar ook weer een stuk leuker in deze aflevering, want in de eerste zat hij alleen maar te zitten en het was wel aandoenlijk dat hij Helga voedsel gaf en het graf groef.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 16:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Yaay, ik heb de eerste drie seizoenen voor mijn verjaardag gekeken, dus ik ga ze opnieuw kijken. *O*


    Oef, episode twee is al weer bijna een week geleden. Ik had erg met Floki te doen. Hoewel ik echt van Athelstan hield, kan ik Floki niet haten.
    En hoewel ik normaal gesproken niet tegen mannen kan die hun vrouw slaan, had Ragnar Aslaugh al veel eerder een dreun mogen geven. :')

    Weet iemand trouwens of Judith weet dat Athelstan dood is? Ik weet het niet meer :')
    Volgens mij weet Judith dat nog niet. Maar ben er ook niet meer 100% zeker van.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mag ik trouwens mee in het lijstje van fans, of moet ik daar iets speciaals voor doen?(A)


    The soul needs autumn.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Nee, volgens mij niet. Ik heb ze helaas nog nooit gezien.


    Oh wat jammer. Ik lees geen fanfictions meer, maar ik had nu echt zin om eens een goed Björn verhaal te lezen. Vooral eigenlijk hem als werkelijk volwassene.
    Ach ja, wie weet schrijf ik er ooit zelf wel eentje dan als ik tijd heb hehe


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    Mag ik trouwens mee in het lijstje van fans, of moet ik daar iets speciaals voor doen?(A)

    Ja, je moet even een sexy plaatje van een van die knappe Vikingen posten.
    Nee grapje. Zal je toevoegen ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ja, je moet even een sexy plaatje van een van die knappe Vikingen posten.
    Nee grapje. Zal je toevoegen ;D


    Ragnars ogen zullen wel even goed zijn zeker (;



    (en dat haar aaawh)


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    (...)

    Oh wat jammer. Ik lees geen fanfictions meer, maar ik had nu echt zin om eens een goed Björn verhaal te lezen. Vooral eigenlijk hem als werkelijk volwassene.
    Ach ja, wie weet schrijf ik er ooit zelf wel eentje dan als ik tijd heb hehe

    Jaa doe! ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    saorsa schreef:
    (...)

    Ragnars ogen zullen wel even goed zijn zeker (;



    (en dat haar aaawh)

    Jaa oeeh. En die lach. :3
    Gosh toen was hij nog leuk. Nu moet hij zich echt nodig scheren


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Jaa oeeh. En die lach. :3
    Gosh toen was hij nog leuk. Nu moet hij zich echt nodig scheren


    haha, dat is wel waar! Al vind ik die tattoos op zijn hoofd best stoer, maar toch.... Björn zijn haar vind ik momenteel het leukste! (na dat van Lagertha doh)


    The soul needs autumn.

    Ik wist dat Kalf niet te vertrouwen was, hij heeft een order gegeven om Björn te assassinaten.
    en yes Floki is weer free2go < 3 Helga was echt zo caring, it was sad.


    I live for the applause, you will die for it.