• Niet de officiële titel, maar het mag wel origineel zijn toch?

    RCT = Roller Coaster Tycoon



    Ultieme hel in RollerCoaster Tycoon: tergend langzaam achtbaanritje van 210 dagen



    Een sadistische speler van RollerCoaster Tycoon heeft de traagste attractie aller tijden ontworpen. Een ritje in de achtbaan Kairos duurt meer dan vijfduizend uur. Om één rondje te maken, moet de beroemde pretparkgame maar liefst 210 dagen lang non-stop blijven draaien.

    "Heren, het is me gelukt", schrijft de barbaarse creatieveling trots op een internetforum. "Ik heb een manier gevonden om langzamer te gaan dan ooit." In de horrorachtbaan rijdt een treintje met minimale snelheid rond in steeds kleiner wordende cirkels. De digitale passagiers kunnen geen kant op.

    Na in het midden van de baan aangekomen te zijn - drieënhalve maand verder - brengt het karretje hetzelfde parcours weer achteruit af. De naam van de achtbaan verwijst naar Kairos, de Griekse god van de tijd.



    Bron: Looopings.nl


    Lijkt me echt supersaai om hierin te zitten!:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hahahahahahahahah. Ge-wel-dig! :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wah, ik mis Rollercoaster. Dat spel heb ik vroeger zó vaak gespeeld!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha wat erg. Dat je dat ook verzint xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik had hem al gezien, haha. Hij heeft ook nog een andere achtbaan gemaakt, maar dan met van die ronddraaiende karretjes. Lekker hoor. ;3


    Deep inside, I've never felt alive