Hi,
om de een of andere reden had ik alleen in de eerste week een 'rustige' week. Daarna scheen iemand op zijn teentjes te zijn en was de rest het natuurlijk ook...Alleen maar omdat ik moest lachen toen iemand zich verlas en ik moest lachen. Niet eens op de manier van 'haha, hij maakte lekker een fout en dat is helemaal hilarisch dus wrijf ik t er ff lekker in door hem uit te lachen.' maar meer omdat ik melig was en het woord dat hij uiteindelijk las grappig vond. Die ging helemaal flippen! ik weet nog niet wat hij nou zo erg vond en waarom hij met een rekenmachine ging gooien en de klas uitstormde nadat ik hem wél uitlachte toen hij miste omdat hij mij daarvoor ook had beledigt met mijn dyscalculie. Oké, dat hij wegstormde snap ik wel maar hij hoefde niet gelijk met dingen te gaan gooien denk ik. Ik had hem zelfs zijn spullen teruggegeven met het verzoek of hij ze voortaan bij zich wilde houden. Ik bedoel, ik hád al zijn schriften, papieren en zo kunnen verscheuren of zoiets. Toen ik ze teruggaf ging hij ineens met zijn rekenmachine gooien. Waarna ze me gingen pesten met dat ik op een andere klasgenoot zou zijn en me 'hey apple' noemen, al had dat niks te maken met t gebeurde. Hoe kan ik nog redden wat er te redden valt? Het is iig te laat om t goed te maken dus aan dat soort tips heb ik niet veel.
I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.