• Het is me al heel vaak opgevallen dat ik een reactie wil plaatsen bij een viral op de quiz zelf, maar er geen link staat richting de quiz. Ook kan ik de rest van de uitkomsten niet lezen. Misschien is het een idee om bij de uitkomst van de viral een link te plaatsen of iets naar de quiz zelf? (En daarmee bedoel ik, zoals hij op het profiel van de user staat, dus in Q-uiterlijk en mogelijkheden en al.) Verduidelijking: de viral is goed, maar het zou fijn zijn door te klikken naar de oorspronkelijke quiz.
    Wat vinden jullie?

    Scandal schreef:
    Rutger ging proberen of hij de maker kon toevoegen aan de viral, toen de virals uitkwamen. Dus ik vermoed dat de maker toevoegen niet gelukt was. Maar hij wilde het sowieso zo minimalistisch mogelijk maken.

    Als je echt graag een reactie achterlaat (zoals ik soms ook), dan verander ik de link van de viral. De viral heeft als codenaam 'go' in de link, net zoals de quizzen 'quiz', het forum 'forum',... Als je die 'go' verandert in 'quiz', kom je op de quiz uit die omgezet is tot viral. ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 10:50 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben voor!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben tegen. Volgens mij werd het juist om privacyredenen op deze manier gedaan.

    Requiescat schreef:
    Ik ben tegen. Volgens mij werd het juist om privacyredenen op deze manier gedaan.


    Het is hoe de privacyinstellingen op je profiel zijn. Sommige zijn afgeschermd dat mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet niet hun creaties kunnen zien, en anderen hebben dat weer wel. Dus als iemand van buiten doorklikt, dan zou er iets komen te staan van: "log in op Quizlet" of "Niet zichtbaar voor niet-leden" of iets, geen idee eigenlijk, als je tenminste niet wil dat mensen van buiten quizlet je creaties zien. Users ingelogd op Quizlet kunnen dan wél weer je de creatie zien en reageren op de quiz en kudo's geven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rutger ging proberen of hij de maker kon toevoegen aan de viral, toen de virals uitkwamen. Dus ik vermoed dat de maker toevoegen niet gelukt was. Maar hij wilde het sowieso zo minimalistisch mogelijk maken.

    Als je echt graag een reactie achterlaat (zoals ik soms ook), dan verander ik de link van de viral. De viral heeft als codenaam 'go' in de link, net zoals de quizzen 'quiz', het forum 'forum',... Als je die 'go' verandert in 'quiz', kom je op de quiz uit die omgezet is tot viral. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Rutger ging proberen of hij de maker kon toevoegen aan de viral, toen de virals uitkwamen. Dus ik vermoed dat de maker toevoegen niet gelukt was. Maar hij wilde het sowieso zo minimalistisch mogelijk maken.

    Als je echt graag een reactie achterlaat (zoals ik soms ook), dan verander ik de link van de viral. De viral heeft als codenaam 'go' in de link, net zoals de quizzen 'quiz', het forum 'forum',... Als je die 'go' verandert in 'quiz', kom je op de quiz uit die omgezet is tot viral. ^^


    Whao, dat is handig! Bedankt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga altijd kijken bij mijn resultaten als ik echt een reactie wil achterlaten (:


    What would Emma do?