• Ken je dat, dat als er een gezellig event plaats vindt met een persoon en later ga je erover nadenken en alles uit proportie trekken en een crush ontwikkelen op je fantasie? Zie, dat had ik nu ook met mijn treinmaatje. Ik ken hem via een kamp aan het begin van vorig schooljaar. En sindsdien reizen we vaker af met z'n vieren, want hij kent nog twee jongens die niet mee gingen op dat kamp. Het is gezellig en al, alleen nu gingen wij vorige week met ons tweeën. En het was ontzettend gezellig. Het was alleen later dat ik erachter kwam van 'he, hij is toch niet zo erg als ik dacht' en vandaag tijdens chemie (wat kan ik beter doen tijdens chemie?) ging ik erover nadenken en kreeg ik zo'n crush-gevoelens. Normaal gaan die weg als ik de persoon weer ontmoet. In de tussentijd is het ontzettend vervelend, want dat voel ik iets waarvan ik weet dat het toch wegsmelt.
    Enfin, nu (we reizen iedere vrijdag samen, zo'n beetje) gingen we vandaag weer terug met z'n vieren en mijn gevoelens zijn niet weg gegaan. Ze zijn ook niet erger geworden. Ze zijn zo'n beetje hetzelfde gebleven en ik weet niet wat ik moet doen. Hij is een aardige jongen met aardige vrienden en het is gezellig om samen te reizen, maar ik wil het niet awkward maken om hem uit te vragen ofzo. Normaal zou ik dat wel doen, als ik hem erna zou kunnen ontlopen of iets, maar hier heb ik liever de vriendschap boven een gevoel. Hij is overigens ook niet mijn droomprins zoals ik me het had voorgesteld, maar er zijn op een of andere manier gevoelens. (Een bug in het systeem ofzo?) Het is zo akelig realistisch allemaal.
    Anywho? Wat moet ik doen guys, want ik wil de vriendschap niet verpesten op die manier, maar ik wil ook niet met gevoelens rondlopen?! Ik weet echt niet wat ik moet doen!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 21:51 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Probeer anders een tijdje zo min mogelijk met hem te praten. Dan kan je zien of je gevoelens hetzelfde blijven en hier vanuit een nieuwe keuze maken.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Probeer anders een tijdje zo min mogelijk met hem te praten. Dan kan je zien of je gevoelens hetzelfde blijven en hier vanuit een nieuwe keuze maken.


    Dat is een goed idee. Ik heb nog drie weken les, dus in principe gaan we nog drie of twee keer afreizen en daarna is blok en examens en zal ik hem dus niet meer zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ohh, maar misschien vind je hem wel echt leuk? Er bestaat ook nog zoiets als ontkenning... Maar in ieder geval, ik denk dat je moet doen wat je zelf wilt! Jullie zijn goede vrienden dus natuurlijk wil je dat niet verpesten en je weet ook niet zeker of je hem leuk vind... Kijk het nog ff aan zou ik zeggen en als je je hetzelfde blijft voelen, kies dan wat je er mee wilt doen.


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    GoddessOfSpring schreef:
    Ohh, maar misschien vind je hem wel echt leuk? Er bestaat ook nog zoiets als ontkenning... Maar in ieder geval, ik denk dat je moet doen wat je zelf wilt! Jullie zijn goede vrienden dus natuurlijk wil je dat niet verpesten en je weet ook niet zeker of je hem leuk vind... Kijk het nog ff aan zou ik zeggen en als je je hetzelfde blijft voelen, kies dan wat je er mee wilt doen.


    Oke, maar stel dat ik wel echte gevoelens heb, hoe weet ik dat hij ook gevoelens heeft. Want wij zijn allebei niet personen die ook maar een heel klein beetje anders gaan gedragen als we gevoelens hebben. En we zijn niet zo'n goede vrienden dat we er zomaar overheen komen. Ik ben bang dat ik dan weer als een of andere hormonale tiener over kom en dat wil ik niet.
    Maar ik zal het nog eens aanzien, wat een hel is, want ik wil weg van dit gevoel. Gevoelens zijn eng. (cat). Maar bedankt in ieder geval voor je reactie!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt