Hi!
Ik ben nu al een tijd samen met iemand die 21 is, terwijl ik zelf 15 ben. Hoe we elkaar ontmoet hebben en hoe het 'zo ver' is kunnen komen is een verschrikkelijk lang verhaal maar we zien elkaar heel graag. Ik ben redelijk volwassen voor mijn leeftijd (al is er denk ik niet iemand van mijn leeftijd die dat niet over zichzelf denkt :'D). en het begin vanaf het begin van onze relatie heel kritisch geweest als het gaat over hoe hij zich gedraagt tegenover me. Hiermee bedoel ik dat ik vooral lette op of hij mij niet probeerde te manipuleren in welke manier dan ook, aangezien ik zelf toen echt niet wist of dit wel oké was. Ik ken hem nu ondertussen al een jaar en een aantal maanden, en we zijn al samen sinds een 4-tal maanden. Ik ben intussen erg tevreden met de situatie, maar ik zie online (vooral op Tumblr) zo vaak posts die mij waarschuwen dat zo'n mannen alleen maar één ding willen en dat ze losers zijn, dat ik me hier echt slecht door voel soms.
Mijn vraag is nu of jullie dit ook denken, en wat ik nu eigenlijk zou moeten doen, aangezien er verder geen problemen afspelen in onze relatie.
[ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 14:27 ]