• Sinds ik uit het gips ben weer twee tekeningen gemaakt waarmee ik echt superblij ben en voor het eerste beide met pen pressure gemaakt. Tips zijn welkom, maar graag opbouwend zodat ik er echt wat aan heb (:

    Hook




    Sjaak



    Beide hebben een groter formaat en zijn dus scherper.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 17:57 ]


    "Believe that hope is the strongest magic of all." ~ Snow White

    Wooow dat is echt heel cool!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Erg gaaf ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ikzelf zou aan de eerste wat meer dimensie geven aan de jas van de eerste foto met behulp van schaduwen etc.
    Maar dit is ook fantastisch gedaan ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Heel mooi!


    16 - 09 - '17

    Die zijn echt mooi ö


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh, wauw!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik vind het een mooi begin! Maar omdat tips welkom zijn, zal ik wat uitleggen over je schaduw en licht. De tekening van het laard speelt zich af in de nacht. Als er geen andere lichtbron in dan de maan en de sterren, betekent het dat de omgeving erg donker is. Dit zou betekenen dat het paard onmogelijk zo licht kan zijn.
    Nou ga ik er even een kleurencirkel bijhalen.


    Jouw paard is geelbruin en de omgeving is blauw. Als je op de kleurencirkel kijkt, zie je dat groen daar tussenin staat. Dit betekent dat het paard groenig wordt. Ik weet niet met welk programma je hebt, maar ik denk dat je wel bekend bent met je laag op multiply zetten. Maak maar eens een laag boven het paard, kleur 'm blauw en zet 'm multiply, zo zul je zien dat het paard wat groenig wordt. Zoiets geldt hetzelfde voor het licht. In dit geval is het licht wit/geel, dus kan je werken met een lichtere kleur van je paard. Maar stel je hebt een rood paard en een blauwe lichtbron, dan wordt het lichr op het paard een beetje paars/roze. Ik hoop dat je 't zo een beetje snapt. ^^"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Heel erg mooi ^^ Ik zou het je niet nadoen (:
    Als ik een dingetje van kritiek mag geven; maar ligt het nu aan mij of zijn de oren van het paard wat naar de kleine kant? (:


    she believed she could & so she did

    Caesar schreef:
    Die zijn echt mooi ö


    Alis volat propriis.