Jip
(1) Jip
(2) hoera! *O*
Verjip
(3), nou ben je alweer jarig. Dit vraagt om een feestje, voordat je een Dumbledore baard hebt en er niet meer volop van kunt genieten. Ik ken me in alle eerlijkheid niet erg goed uit in de wereld van hippe jiphop
(4) muziek, maar ik kan wel borrelnootjes en sjips
(5) brengen. Misschien wat Pringles? Of nachos met djip
(6.)? Tijd voor wilde partyfeitjes:
> Janneke is niet uitgenodigd
(7 ik vind dat dat telt), want mensen vragen altijd waar zij is, en vandaag mag niemand de spotlight van jou stelen.
> Jip
( is het meest veelzijdige stukje vlees.
> Jipan
(9) schrijft men normaal gesproken met twee a's, behalve op deze ene bijzondere dag van het jaar. Negeer die suffe spellingcontrole.
> Oxford Dictionary definieert bljip
(10) als volgt: "A very short high-pitched sound made by an electronic device". Als je laptop, televisie of telefoon dus rare piepende geluiden maken, doen ze gewoon heel enthousiast hun best om jouw naam te roepen. (Insert
The More You Know! sterretje.)
> Als je geen antisl-jip
(11) mat in je douche hebt, zou je zomaar kunnen uitglijden en een feestelijke backfl-jip
(12) maken.
> Jipsingshuizen
(13) is een echte bestaande plek! Er wonen 160 mensen en het heeft een tankstation en een hotel. Ik weet niet eens zeker of ik dat mag tellen, want het is niet eens een fljippin'
(14) pun. (En het klinkt ongeveer alsof iemand een groepje huizen zag en de drang om ze naar ons te vernoemen niet kon weerstaan???)
Hopelijk kijk je onderhand niet meer sjip
(15) want mijn inspiratie heeft een djip
(16). Gefelicifljipsteert
(17)! (bloos)
(En vergeef me alsjeblieft.)