Wat vind jij van de FF gevulde top?
" Ik heb helemaal niets tegen One Direction, 5sos, Tokio Hotel, en al die andere mensen en bandjes waar ik de naam niet van weet (als je je beledigd voelt omdat jouw idool er niet bij staat, of er hem gewoon graag bij wil hebben, stuur me een berichtje of laat een reactie achter en ik zet hem erbij!),
maar toch merk ik wel dat er bijna altijd fanfiction in de top staat, en haast geen OP's. Natuurlijk is dit geen wereldramp, maar Quizlet is een verhalensite en dus ook een site voor OP's.
[...]
Ik wil nogmaals herhalen dat ik niets tegen fanfiction heb! Ik heb zelf ook een fanfiction op Q staan. Het is meer een idee om óók OP's meer onder de aandacht te brengen. Het doel van deze quiz is om te kijken of meerdere mensen deze mening delen en hoe ze hier tegenover staan en of ze hier misschien ideeën voor hebben. "
Ik vond alle reacties erg nuttig en eigenlijk zou ik er graag op door willen gaan. Weer vragen stellen over de reacties en eigenlijk gewoon beide kanten verkennen (en waarschijnlijk ook mensen leren kennen).
Liefs
[ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 20:05 ]