• Lieve users,

    We zijn ondertussen de twintigste van de maand gepasseerd, wat betekent dat alle polls van de officiële wedstrijden van Quizlet.nl zijn aangemaakt. Je kan tot het einde van de maand dus weer stemmen op jouw favorieten! Hopelijk doen jullie dit massaal, want dat is des te leuker voor de deelnemers!

          Bij Image of the Month hebben vier deelnemers een meer dan geslaagde poging gewaagd! Het thema was deze maand 'kunst'. Stem hier op de, volgens jou, meest kunstige inzending en help je favoriet naar de overwinning!

          De recente sneeuw kwam iets te laat voor de deelnemers van Poem of the Month. Toch hebben maar liefst zeven users een gedicht ingezonden omtrent het thema 'sneeuw'. Wie brengt jou al het meest in wintersfeer? Je kan de poll hier vinden.

          Quiz of the Month heeft misschien maar twee deelnemers, maar de inzendingen bij het thema 'fandoms' zijn zeker gevarieerd. Welke quiz vind jij het leukst? Laat je mening horen door hier te stemmen!

          Drie creatieve schrijfsters zijn bij Story of the Month de uitdaging aangegaan! Het thema was deze maand 'Gevangen in onzichtbaarheid', wat vast en zeker geweldige SA's heeft opgeleverd. Neem zeker een kijkje en stem nadien op je favoriete verhaal!

          Voor Columns of the Month is er helaas geen poll, maar wel een winnaar! Er was jammer genoeg slechts één inzending, waardoor dat ook meteen de winnaar werd van deze maand. Het thema voor volgende maand is inmiddels ook al bekend! Laat jullie inspiratie de vrije loop met het thema 'vriendschap'.

    Wil je zelf ook graag eens deelnemen aan één van deze wedstrijden? Hou dan zeker de desbetreffende topics in de gaten of neem een abonnement! Vanaf 1 december zullen de nieuwe thema's voor volgende maand bekend gemaakt worden. Veel stemplezier gewenst!

    IOTMPOTMQOTMSOTMCOTM


    Groetjes,
    Het moderatorteam


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mijn stemmen uitgebracht!


    Ik wil een tuin vol egels