• Zoals misschien sommige van jullie hebben gemerkt ben ik de laatste tijd nogal afwezig, niet qua online zijn maar qua dingen doen. Zo verwaarloos ik soms mijn wedstrijd, doe ik niet meer zo actief mee bij de wvw's en reageer ik nauwelijks meer op rpg's. Ook de sinterklaasurprise heeft langer geduurd dan gepland was. Ik kom even uitleggen hoezo.
    Zoals sommige van jullie weten judo ik. Sinds dit seizoen ben ik van trainingen geswitcht en hierdoor heb ik een stuk minder tijd. Ik zit ook nog gewoon op school en moet elke ochtend om 7u de bus hebben om om 8.30 te kunnen beginnen. Op maandag en vrijdag heb ik zelfs vrijstelling van de laatste twee uur zodat ik op tijd naar mijn training kan. Dit houdt wel in dat ik zodra ik thuis kom om 4 uur ik snel wat eten naar binnen schrok en daarna richting Rotterdam voor de training vertrek, dat is ongeveer een uur vanaf mijn woonplaats rijden.
    Op dinsdag heb ik een kort dag school maar de middag zit meestal vol met rijles, sportdiëtist, sportpsycholoog en de fysio. Eerst werkte ik nog op dinsdag avond maar daar ben ik mee gestopt sinds een week. Die avond besteed ik aan school.
    Op woensdag en donderdag heb ik stage. Hierdoor ben ik meestal pas om 18.00 thuis. Dan eet ik meestal snel en ga ik daarna door naar mijn judoclub in de buurt (ongeveer een kwartier rijden) om fkracht/techniek training te doen. Hierdoor ben ik meestal ook laat thuis.
    Zaterdag is min enige vrije dag in principe. Althans, de laatste weken heb ik op zaterdag alleen maar opleidingen bezocht waardoor heel die dag ook bom vol zit.
    Op zondag ochtend moet ik weer trainen. In principe zou ik de hele middag vrij hebben maar die besteed ik of aan mijn vriend, want die wilt ook aandacht. Of ik slaap de hele middag omdat ik gewoon heel moe ben van de rest van de week.

    Ik hoef jullie denk ik niet te vertellen hoeveel energie die alles mij schrokt en ik probeer alle vrije minuutjes te besteden aan de leuke dingen. Hier valt ook Q onder maar op dit moment haal ik het niet om hele dagen er op deze site rond te hangen en te doen wat ik wil doen. Ik hoop dat ik bij deze jullie begrip krijg als ik een keer iets zeg dat ik het die dag ga doen maar uiteindelijk niet doe. Hoogstwaarschijnlijk heb ik de hele middag dan liggen slapen. Bij deze mijn excuses voor al de keren dat jullie teleur heb gesteld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Joh, je hebt gewoon een leven. En dat is helemaal niet erg. En als Qdingen je wat langer duren, dan is dat maar zo. We zullen je niet gaan bijten ervoor. ^^ Hoop ik toch, lol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus, en ik maar denken dat ik het druk heb. Ik begrijp volkomen dat je soms die extra uurtjes slaap nodig hebt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vroeg me vanmiddag toevallig nog af hoe het met de wedstrijd zit. :'D
    Maar goed dat je het zegt, dan kan er rekening mee gehouden worden. Veel succes in elk geval, het klinkt belachelijk druk en dan moet je ook maar het hoofd boven water kunnen houden!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarafina schreef:
    Jezus, en ik maar denken dat ik het druk heb. Ik begrijp volkomen dat je soms die extra uurtjes slaap nodig hebt. (:


    Ja dit! Je hebt een eigen leven!!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dorneget schreef:
    Joh, je hebt gewoon een leven. En dat is helemaal niet erg. En als Qdingen je wat langer duren, dan is dat maar zo. We zullen je niet gaan bijten ervoor. ^^ Hoop ik toch, lol


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!