Surefire schreef:
Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.
Als mensen liefdesproblemen, problemen met hun gewicht, depressie, gezondheid of whatsoever posten dan wordt er in het grootst aantal gevallen ook niet alleen op botte toon gezegd 'ga naar een psycholoog/dokter/diëtiste/wie dan ook'. Prima als je van mening bent dat we haar hiermee niet kunnen helpen, maar kost het dan werkelijk zoveel moeite om dit wat vriendelijker te formuleren? Het gaat hierbij echt niet om de boodschap, maar absoluut wel op de manier waarop dit gebracht wordt. Overigens ben ik hier absoluut niet 'butthurt' door, hoor. (: Ik vind zulke dingen gewoon altijd een beetje jammer en onnodig, omdat het ook anders kan.
Aan de TS, je hebt net zoveel recht om een topic te openen als ieder ander hier, hoor.
Wie weet zijn er anderen die net zo goed de behoefte hebben om hierover te praten en helpt dit om je angst wat onder controle te krijgen, of te relativeren. Als je ergens mee in je maag zit dan helpt het vaak goed om het gewoon even van je af te schrijven, waar het ook over mag gaan. Overigens is het misschien helemaal niet zo'n gek idee om er hiernaast inderdaad ook met je ouders over te praten; ik denk dat je er niemand mee lastigvalt als je even je hart wil luchten.
She's imperfect but she tries