• Ow man, dit maakt je echt banger... ):
    Wat denken jullie? Is dit berichtje waar of niet?

    Het spijt me zooo erg als ik jullie ook bang maak hierdoor. Maar ik ben zelf ook erg bang, dus ik zoek geruststelling!


    http://www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/11/terroristische-dreiging-tegen-nederland-neem-toe

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 18:19 ]

    Tja. Ik weet nooit precies wat ik van dit soort berichten moet denken, want "neemt toe" en "een groeiend aantal" zijn vreselijk vage uitspraken. Dat kan betekenen dat iets van veertig naar zestig gaat, maar ook dat 0,001% nu 0,002% is. De dreiging van terrorisme neemt overal toe, maar over het algemeen zijn we in Nederland zo veilig als het maar gaat en is de kans dat er echt iets gebeurt klein.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Tja. Ik weet nooit precies wat ik van dit soort berichten moet denken, want "neemt toe" en "een groeiend aantal" zijn vreselijk vage uitspraken. Dat kan betekenen dat iets van veertig naar zestig gaat, maar ook dat 0,001% nu 0,002% is. De dreiging van terrorisme neemt overal toe, maar over het algemeen zijn we in Nederland zo veilig als het maar gaat en is de kans dat er echt iets gebeurt klein.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Tja. Ik weet nooit precies wat ik van dit soort berichten moet denken, want "neemt toe" en "een groeiend aantal" zijn vreselijk vage uitspraken. Dat kan betekenen dat iets van veertig naar zestig gaat, maar ook dat 0,001% nu 0,002% is. De dreiging van terrorisme neemt overal toe, maar over het algemeen zijn we in Nederland zo veilig als het maar gaat en is de kans dat er echt iets gebeurt klein.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je kan hiermee beter naar je ouders gaan, dan anderen er bang mee maken omdat jij ook bang bent


    Face to face with madness

    Ghastly schreef:
    Je kan hiermee beter naar je ouders gaan, dan anderen er bang mee maken omdat jij ook bang bent

    Had dit niet in je vorige topic gekund?

    Maar ik sluit me aan bij Square.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ghastly schreef:
    Je kan hiermee beter naar je ouders gaan, dan anderen er bang mee maken omdat jij ook bang bent


    Ben ik al gegaan, maar wat kunnen zij er aan doen? Niet veel, voor mijn gevoel. ):

    Wolfie666 schreef:
    (...)

    Ben ik al gegaan, maar wat kunnen zij er aan doen? Niet veel, voor mijn gevoel. ):


    Alsof wij dan meer kunnen doen


    Face to face with madness

    Ghastly schreef:
    (...)

    Alsof wij dan meer kunnen doen


    Daar heb je gelijk in.. Maar de reactie van Square stelde me wel een beetje gerust

    Ik vind het heel knap van dat artikel dat het deze titel heeft en er vervolgens in het artikel staat: "het leidt niet tot verhoging van het dreigingsniveau voor nederland"... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Je maakt wel echt veel topics over dat je bang bent voor iets.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als het gebeurt, gebeurt het. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik las t vandaag nog in t AD tbh


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik merk t vanzelf wel. Tot dan ga ik er niet bang over zijn, I dont need negative shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begrijp je angst, maar probeer je niet al te bang te laten maken.
    Niet alles wat er in de media verschijnt is waar of altijd even concreet. Bovendien kunnen de media niet voorspellen of er een aanslag gepleegd gaat worden. Ik denk zelf dat we in Nederland toch behoorlijk veilig zitten.

    Ik wil je wel als advies meegeven om het een beetje proberen los te laten. Je moet je leven niet laten beïnvloeden door angsten zoals ''wat als er een aanslag gepleegd wordt?''. Want dan kun je zo goed als niets meer doen, want een ongeluk zit ook altijd in een klein hoekje.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie