Nou ja zes jaar geleden kocht ik mijn eerste laptop en ik ging er niet zo heel handig mee om, ik legde hem namelijk altijd aan de accu, waardoor de accu binnen een jaar kapot was en geen stroom meer vasthield. Nou heb ik sinds een jaar en ongeveer twee maanden een nieuwe laptop en nu vrees ik het ergste. Ik laad hem op als hij leeg is en als hij vol is haal ik hem eraf, maar sinds vandaag begint mijn laptop opeens uit te vallen. Zodra ik hem aanzet en de lader eraf haal dan blijft hij gewoon aan, maar na een paar minuten valt hij uit (terwijl ik uit typte viel dit klote ding weer uit, hoera). Nou heb ik hem zojuist weer aangezet zonder lader en hij start gewoon op, maar toen straks ging hij niet aan als ik de lader niet er aan hangde.
Ik snap er niks van want:
1 Ik ga er goed mee om
2 De laptop geeft niet aan dat de accu kapot is (me vorige van Asus deed dat dus wel)
3 Normaal als de accu kapot is en hij valt uit zou hij dus niet weer gewoon aan moeten kunnen gaan zonder dat je hem aan de accu legt (zoals ik nu doe).
De accu geeft gewoon 80% aan.;-; Dadelijk kan ik weer een accu van 150 tot 200 euro aanschaffen voor een laptop van 1000 euro. Als ik elk jaar een nieuwe accu moet aanschaffen heb ik deze laptop dubbel betaald.
You were born original, don't die as a copy.