• dus ik krijg sommige vakken niet. No kidding.

    Ik zou aankomend semester sportmassage krijgen. Dit stond al drie weken lang op het rooster gepland en plotseling stond het er gisteren niet meer op.
    Vandaag gingen we dus aan mijn mentor vragen waarom. Wat blijkt? Er was geen leraar voor dus we krijgen het dit semester nog niet. Dit betekend dat ik een semester minder sportmassage krijg dan eigenlijk gepland.
    Dit is het tweede keer dit jaar dat het gebeurd dat we te weinig docenten hebben. Ik zou beginnen met ontspanningsmassage maar ze hadden onze klas maar een uur ingepland. Onze klas is echter veel te groot dus werd hij in twee groepen verdeeld. Hierdoor had ik een keer in de twee weken massage. Ik had in totaal twee lessen in een semester. Dit kwam omdat mijn oude lerares die ook mijn mentor zou worden dit jaar plotseling gestopt is. Twee weken voor het einde van het afgelopen schooljaar was ze nog heel enthousiast van: 'Ja, ik word jullie mentor!' Een week later was het plotseling: 'Ik ga stoppen. Doei.'
    In het begin van het jaar had ik ook al geen anatomie docent want die was plotseling ook gestopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind eigenlijk dat dit niet zomaar kan.
    De school moet hier dan een deftige oplossing voor zoeken!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wat vervelend! Ik vind het niet kunnen dat je die les nu niet kan krijgen omdat er geen docent meer is. De school zou hier eigenlijk dringend een oplossing voor moeten zoeken. Als jullie die lessen horen te krijgen, dan lijkt het me niet dat jullie opeens geen les meer krijgen omdat er geen docent is. Een school zou hier altijd op voorbereid moeten zijn, zoals het bijhouden van een lijst met mensen die kunnen overnemen of inspringen. Als er op mijn school zo'n dingen gebeurde gingen ze vragen naar stagiairs, docenten die ooit vervangen hadden, een docent die het eventueel kan proberen geven of ze zochten andere scholen af om even te informeren of die docent daar tijd had om bij ons af en toe ook een lesje te komen geven.


    16 - 09 - '17