• Hallo! Een vriendin van mij heeft me quizlet laten zien omdat ze weet dat ik van schrijven houd, dus bij deze presenteer ik mijn eerste verhaal!

    Shake it like a ladder to the sun : Dit is een link, is hij niet prachtig?

    Het gaat over Emma, de dochter van twee wetenschappers. Ze ontmoet PC154, of Tommie. Hij is hun nieuwste experiment, maar ze kan niet aanzien hoe ze met hem omgaan, dus besluit ze de zorg voor hem over te nemen.

    Dit is de echte omschrijving:

    Emma's ouders zien Tommie dan wel als een project, maar Emma ziet hem voor wat hij is: Een jongen. - Of: Annabel en Quin zijn twee inhumane wetenschappers die proberen de perfecte mens te creëren. Wanneer hun nieuwste experiment in aanraking komt met hun dochter, Emma, gebeurd er iets wat ze niet hadden verwacht: De twee raken aan elkaar gehecht.

    Ik ben beter in het schrijven van verhalen dan in het schrijven van topics, dus kijk alsjeblieft een keertje naar het verhaal? Ik zou heel blij zijn met tips enzo, want de reden dat ik op het internet ben is omdat ik beter wil worden.

    Groetjes, Cher (GoddessOfSpring)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 15:46 ]


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    Welkom! (:
    Ik vind het wel interessant klinken! Ik heb nu even geen tijd om verhalen te lezen, maar ik zal hem bewaren en er de volgende maand eens naar kijken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Vikings

    Jeej! En dank voor je welkom :)


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    Ik heb een bladwijzer genomen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoddessOfSpring schreef:
    @Vikings

    Jeej! En dank voor je welkom :)

    Graag gedaan! Herinner me gerust nog eens aan je verhaal als je in december nog niets van me gehoord hebt, want ik ben nogal een warhoofd als het op het bijhouden van verhalen aankomt. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    @ Gayle

    Voel me nu heel stom maar wat is dat?

    @Vikings

    Oké zal ik doen :)


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    GoddessOfSpring schreef:
    @ Gayle

    Voel me nu heel stom maar wat is dat?

    @Vikings

    Oké zal ik doen :)


    Een boekenlegger maar dan op Q. Zo kan ik weten waar bij je verhaal ben gebleven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @ Gayle

    Handig! En leuk :)


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall