Hoiii,
Dit jaar werk ik bij de AH ipv dat ik naar school ga, omdat ik niet weet wat ik wil. Ik werk al sinds Juni bij de AH en ondanks dat ik eigenlijk niks te klagen heb (op gisteren na dan, die dag was klote), vind ik er weinig meer aan. Elke dag dag in dag uit het zelfde liedje, altijd precies hetzelfde. De enige reden dat ik niet allang weg ben is omdat het betaald en ik geld wil verdienen voor mijn studie en zodat ik ook wat leuks kan doen zo nu en dan. Punt is eigenlijk: ik wil niet meer, ik weet alleen niet waar ik dan in vredesnaam moet gaan werken, zo veel interessante baantjes zijn er niet als je alleen een havo diploma hebt.
Ik ben gewoon altijd heel leergierig en gedreven geweest en nu leer ik NIKS nieuws meer, met klanten omgaan gaat me over het algemeen wel goed af en een kassa bedienen is kinderspel. Me collega's zijn wel aardig maar ja veel tijd om met hun te praten krijg ik niet. Het liefst zou ik gewoon betaald dingen met ouderen doen of op kinderen passen voor dit jaar, maar voor de ene ben ik te oud (16&17 jarige zochten ze in verzorgings te huizen, maar ook maar voor 5 uur per week) en voor de andere waarschijnlijk 'te jong' of 'te onervaren'.
Wat ik met dit topic wil weet ik ook niet precies, (goh zie je het patroon? Ik schijn vrij weinig te weten momenteel), ik hoopte eigenlijk gewoon dat iemand hier met een interessant baantje op te trommelen zou komen.
Dus als iemand me nieuwe hoop kan geven.=d
You were born original, don't die as a copy.