• Ik loop dus al een tijdje met deze verhaallijn in mijn hoofd maar omdat het nogal anders is, weet ik niet of hij ook bij jullie in de smaak valt.
    Ik moet de verhaallijn nog wat meer uitdenken in detail maar dit is ongeveer de hoofdlijn.


    Het ministerie van Toverkunst heeft besloten dat het tijd word om het niet langer meer geheim te houden. Tovenarij mag worden bloot gesteld aan Muggle's, maar met mate. Zo word bijvoorbeeld dit schooljaar alle ouders/familieleden van de studenten uitgenodigd om te zien hoe de dag van een familie lid/ zoon of dochter er uit ziet. Ook word in overleg genomen of de familie leden Muggle vrienden en vriendinnen een poosje mee mogen nemen. Zodat ze kennis maken met hun échte vriend/vriendin.
    Nu gaat het verhaal over een meisje, een halfbloed, die alle kanten op word getrokken. Het goede, kwade. En er gaat ook nog wat gebeuren met de muggle's die mogen komen kijken. Maar dat moet ik eerst ook nog beter uitdenken.

    Wat vinden jullie?

    Ik vind op de allereerste plaats dat je ten alle tijden moet schrijven wat jij wil schrijven en wat jij leuk vindt.
    En ik vind het een leuk en origineel idee.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit klinkt onwijs interessant! Wil je me op de hoogte houden? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Dit klinkt onwijs interessant! Wil je me op de hoogte houden? :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oehh, dat klinkt erg interessant! Mij lijkt het zeker een goed idee!


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Het klinkt wel origineel!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Starlord schreef:
    Ik vind op de allereerste plaats dat je ten alle tijden moet schrijven wat jij wil schrijven en wat jij leuk vindt.
    En ik vind het een leuk en origineel idee.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het een erg origineel idee en ik zou het zeker een gooi geven! Sws moet je inderdaad lekker schrijven wat je zelf wilt, natuurlijk!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind het idee leuk en origineel. Misschien kun je nog eens brainstormen of je nog wat meer uit het Muggles ontdekken de magic world kunt halen?


    The truth is out there.