Zal ik dan maar reageren op de theorie? :')
1) ze beschouwt mij zelf als wolf ('maar ik begin echt te denken dat je een wolf ofzo bent') maar waarom zou er van mij gedacht worden dat ik een wolf ben, als ik juist een onschuldige probeerde te redden. Deze opmerking vatte ik dan op als dat zij de aandacht op een ander probeerde te schuiven, zodat men mij eventueel zou gaan verdenken en niet zou denken dat zij één van de weerwolven is en een andere wolf niet in beeld komt.
Op dat moment wisten we niet dat ze onschuldig was, en ga zelf maar iemand blind geloven omdat degene zegt dat de persoon onschuldig is. Precies, dat zou je zelf ook niet doen. Je gaf ook geen andere reden ervoor, dus dan is het vrij moeilijk om je te geloven. En ik vermoede je ervan omdat ik dacht dat ze een wolf was, op het moment dat jij dan gaat zeggen dat we haar moeten sparen ga ik jou ook automatisch verdenken, ofc. :')
2) Ze vermeldt (als eerste) op mijn berichtje dat ze misschien haar stem verandert als ik het uitleg. Ik dacht daar op het begin niets over, maar later krabbelt ze als het ware terug met de simpele reden 'dat het nu toch wel te laat is.' En ja, naar mijn mening is dat klinkklare onzin, omdat Monteriggioni eerder haar stem ook mocht veranderen, wanneer zij dit vroeg. Het hoofdstuk kwam veel later aan. Dus waarom zou Calibraska dat dan niet meer mogen? Zo zie ik dat ze het al niet van plan was. Waarom zeggen als je het niet van plan was? Ze had ook enkel naar de redenen kunnen vragen.
Ik had graag mijn stem veranderd als je een goede reden had tho, ik krabbelde daarbij ook niet terug, de deadline was simpelweg al geweest. En het is nogal nutteloos om die te hebben als mensen erna toch nog gewoon hun stemmen veranderen. Het kan gebeuren dat iemand het een keer wil doen, maar wanneer het vaker gebeurt is het echt niet leuk meer. Bij mijn eigen WvW vond ik dat vreselijk irritant, waarom zou ik dat dan bij een ander doen? Als spelleider is dat ziek vervelend.
3) Eigenlijk zit ik nog steeds een beetje met dat stukje dat Ledecky in het hoofdstuk had geschreven laatst. ('Het was één van de wolven zelf die met het nieuws kwam. Om meelevend te lijken, was ze alle huisjes één voor één afgegaan om te zien of iedereen oké was. Jammer genoeg hadden de andere burgers haar schijnheilige gedrag niet door.') Dat zie ik als dat Calibraska wellicht zich als onschuldige een dekmantel gebruikt.
Hier ga ik geeneens op reageren, er zijn namelijk veel actievere spelers, maar okay. Nu ga je waarschijnlijk aan komen met 'je wil jezelf alleen maar onschuldig laten lijken', maar als je jezelf niet verdedigd is het ook niet goed. :')
'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'