• Hallo!

    Ik was net door een lijst met challenges aan het scrollen die je kan spelen in de Sims 4. Ik vind challenges wel fijn, want als ik gewoon speel, dan raak ik na een tijdje verveeld en weet ik niet meer wat ik moet doen met mijn Sims. Tijdens een challenge heb ik dat dan niet zo snel.
    Zelf ben ik vorige maand begonnen met de Bachelor Challenge en nu ben ik bezig met de Runaway Teen Challenge. Binnenkort ga ik een andere challenge spelen, alleen heb ik nog geen idee welke. Daarom vroeg ik me af of jullie ook wel eens een challenge spelen? Zo ja, welke hebben jullie dan al gespeeld, spelen jullie nu of willen jullie een keertje spelen en waarom? Ik ben benieuwd en zo kan ik alleen maar meer inspiratie op doen welke challenges het leukst zijn en waarom.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt echt leuk. Ik ga denk ik een keer de disney challenge doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kende het al, maar ik had het nooit geprobeerd. Nu zit ik constant in die lijst te snuffelen wat ik kan doen, het is dan ook echt leuk om zoiets te doen.


    16 - 09 - '17