• Heeyy, ik zoek nog rollen voor mijn OP story ; Doomed
    Dus als iemand het leuk vind om een rol in te vullen.
    Meisje, jongen, jong, oud. het mag allemaal
    elke rol die gemaakt word, word gebruikt.

    In te vullen:

    ~Naam:
    ~Roepnaam:
    ~leeftijd:
    ~Uiterlijk (liefst plaatje):
    ~Familie situatie:
    ~Likes/Dislikes:
    ~Andere bijzonderheden:

    Thank you!
    Als je een kijkje wilt nemen bij het verhaal, klik de link :)
    http://www.quizlet.nl/stories/153533/doomed-op/


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik denk wel dat ik vandaag/morgen een rol kan maken (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Dat zou leuk zijn @DreamyHoran


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Naam:
    May Florence Pierson. May betekent parel. Haar ouders hebben haar May genoemd, omdat ze op 29 mei is uitgerekend en dat betekende dat ze in mei geboren zou worden. Dit was niet zo, want ze werd vijf dagen later geboren. Toch vond haar moeder de naam May erg mooi en heeft ze haar dochter zo genoemd. May vindt dit zelf nogal dom, maar vindt haar naam niet stom. Haar tweede naam is Florence en is vernoemd naar de stad in Italië. Het liefst had May "Florence" geheten, maar dat kon nu eenmaal niet. Pierson is een britse achternaam en ze heeft de achternaam van haar vader.

    Roepnaam:
    Dat is May. Ze heeft geen bijnamen en met haar korte naam hoeft dat ook niet.

    Leeftijd:
    May is 3 juni 1994 geboren. Ze is nu 21 jaar.

    Uiterlijk:
    [Fc. Louisa Gummer]
    May heeft opvallende, lichtblauwe ogen die vaak schitteren als ze vrolijk of blij is, maar een donkere kleur aannemen als ze boos is. Haar ogen lijken soms dof, maar dat komt door haar slaapgebrek. Kortom, als je in haar ogen kijkt, zie je haar emoties wel zitten. De oogkleur heeft ze van haar moeder, net als haar lichtblonde haar waar veel volume in zit. Het haar komt ongeveer tot boven haar schouders en is hier erg trots op, want ze krijgt veel complimentjes over d'r haar. Ze heeft een redelijk bleke huid die niet zo snel wordt gekleurd als ze in het zonnetje zit. Haar kledingstijl is niet zo verschillend: het liefst draagt ze lieve jurkjes of rokjes en soms ook nog een skinny jeans. Als het maar echt girly is.

    Familie situatie:
    Moeder: Gianna Catherine Pierson-Murray, 47 jaar.
    Vader: Max Pierson, 49 jaar.
    Broer: Matthew Pierson, 28 jaar.
    Broer: Jamie Pierson, 25 jaar.
    Broertje: Samuel Joseph Pierson, 11 jaar.

    May's vader en moeder zijn al jong aan kinderen begonnen, maar eigenlijk was dit niet de bedoeling. Haar moeder Gianna werd op haar negentiende zwanger, maar hield te veel van het ongeboren kind dat ze geen abortus heeft gepleegd. Haar vader was wel geschokt, maar had besloten om toch bij haar te blijven. De vader en moeder van haar moeder's kant, hebben Gianna op straat gezet en ze moest het maar zelf uitzoeken. Gelukkig konden ze bij de ouders van Max intrekken, die hen wel goed opvingen. Samen hebben ze een eerste kind gekregen, Matthew Pierson-Murray, die de oudste zoon is van de familie. Hij heeft twee achternamen omdat z'n vader en moeder nog niet getrouwd waren toen ze hem kregen. Een paar jaar later zijn ze wel getrouwd en hebben ze nog een zoon gekregen, Jamie Pierson. Jamie was een minder leuke jongen om op te voeden, hij had al sinds jong af aan een agressief gedrag ontwikkeld. Het begon met het schreeuwen tegen zijn broers en zusje, maar het begon steeds erger te worden, tot hij op z'n dertiende een keer is opgepakt voor diefstal en op zijn negentiende in de gevangenis is beland voor het mishandelen van meerdere personen. May heeft niet zo'n leuke tijd met Jamie beleefd en het vervaagd zich ook niet meer in haar geheugen. Op haar tiende kreeg ze er een broertje bij en dat was het vierde kind van familie Pierson. Met Samuel en Matthew heeft May nog vaak contact, maar met Jamie nooit meer; ze wil hem ook nooit meer zien.

    Likes/Dislikes:
    Likes:
    Koken
    Praten
    Dieren
    Shoppen
    Roddelen
    Meidenmiddagjes
    Creatief bezig zijn
    Hockey

    Dislikes:
    Agressieve mensen
    Alleen zijn
    Zwemmen
    Roken
    Drugs
    Jagers/stropers


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Huh, die May heb je ook al ingestuurd als personage in het topic van Logophile? De meeste dingen zijn letterlijk overgenomen. Beetje lullig als zij allebei hetzelfde personage gaan gebruiken, of ligt dat nou aan mij?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Coliver schreef:
    Huh, die May heb je ook al ingestuurd als personage in het topic van Logophile? De meeste dingen zijn letterlijk overgenomen. Beetje lullig als zij allebei hetzelfde personage gaan gebruiken, of ligt dat nou aan mij?


    Ja, sorry, dat klopt.
    Vanochtend moest ik dringend weg en ik had geen tijd om de rol te maken, dus daarom heb ik hem gekopieerd. In mijn vorige reactie had ik gezet dat ik de rol zou maken en vond ik dit nogal zielig als ik hem niet meer zou maken vandaag. Ik probeer wel een andere rol te maken, want ik snap het als het niet leuk is als er een dezelfde rol is bij twee verschillende verhalen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 19:14 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."