• Welkom bij mijn RPG, hij gaat over The Vampire Diaries, Teen Wolf en The Maze Runner allemaal in 1.

    *Deze vl is helemaal zelf bedacht, gelieve niet kopiëren

    Vl:
    Het begint allemaal met WCKD. In dit RPG bevind WCKD zich op een wereld deel waar niemand van weet (de wered is dus niet vergaan.) WCKD wil nieuwe onderdelen voor hun onderzoek. Ze willen supernatural mensen in hun programma. Ze mailen de scholen van TW & TVD, en zeggen hierin dat ze geïnteresseerd zijn in hun leerlingen. Ze geven specifieke namen op (in welke leerlingen ze geïnteresseerd zijn), en wanneer ze waar moeten zijn om met het vliegtuig naar 'Europa' te gaan. Maar de leraren mogen niet mee, ze mogen alleen de leerlingen afzetten op het vliegveld. In het vliegtuig krijgen ze allemaal een spuit toegediend. Ze zeggen dat dit injecties zijn die je nodig hebt in Europa vanwegen ziektes. Maar ook dit is niet waar. Dit is het laatste wat ze weten, wakker worden doen ze op de Glade.
    Ondertussen op de Glade verheugen ze zich al op de box die omhoog zal komen. Maar dit keer zit er niet 1 iemand in. Maar een hele groep supernaturals (dit weten de gladers nog niet). Verhoogd dit de kans voor de gladers om een uitweg te vinden of wordt het een grote hel met de supernaturals die voortdurend met elkaar op de vuist liggen?
    *Ze hebben wel hun geheugen nog, de teen wolf mensen kennen elkaar dus nog gewoon, en the vampire diaries mensen ook. Alleen kennen de TW mensen en de TVD mensen elkaar natuurlijk nog niet
    *Ze hebben Stiles en Allison ook gevraagd, want die zijn niet dom en het valt anders wel erg op dat alleen de supernaturals van hun school gevraagd worden. En een jager kan ook misschien nog wel van pas komen.
    *Ze herinneren zich niks meer van de WCKD mensen of hoe ze hier gekomen zijn. Ze weten niks meer van de vliegreis alleen van de dingen die daarvoor zijn gebeurd.

    Regels
    *Je kent je personage, dus als je bijv. Elena bent, ken je The Vampire Diaries.
    * Je kent het verhaal van The Maze Runner (boek of film, maakt niet uit)
    *Relaties worden afgesproken
    *minimaal 1x per week reageren, aangezien de rest misschien niet verder kan zonder jou reactie

    Rollen

    Teen Wolf:
    Scott McCall
    Stiles Stilinski
    Lydia Martin - Maritdg
    (Malia Hale) -
    (Allison Argent) - Cicatrix
    (Kira Yukimura)
    (Isaac Lahey)

    The Vampire Diaries:
    Elena Gilbert
    Stefan Salvatore
    Damon Salvatore
    (Caroline Forbes)
    (Matt Donovan)
    (Bonnie Benett)
    (Tyler Lockwood)

    The Maze Runner:
    Newt
    (Minho)
    (Gally)
    (Alby)
    (Teresa)

    *de rollen tussen haakjes hoeven niet genomen te worden, het RPG start als alle rollen zonder haakjes bezet zijn.
    *uitgebreide personage beschrijving is niet nodig, want de rollen spreken voorzich, kleine uitleg/beschrijving is wel handig

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 16:55 ]

    Ik wil Allison! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik wil Allison! :3


    Leuk! Ik zet je er even bij

    Hh

    Newt, Stiles en Isaac zijn zo awesome dat ik eigenlijk wel mee wil doen. Maar mh tijd. Dilemma's..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Newt, Stiles en Isaac zijn zo awesome dat ik eigenlijk wel mee wil doen. Maar mh tijd. Dilemma's..


    Mmmm

    Hooghouden