Ik heb al altijd al slaap problemen gehad, sommige momenten erger dan andere. Een half jaar terug had ik last van stress en daar kwam slaapverlamming (Voor degene die niet weten was dat is; Je lichaam slaapt, je mind niet, je gaat hallucineren -dromen- maar dan zie je alles in het ''echt'', dus je voelt en ziet demonen of whatever in je kamer blabla) en nachtmerries bij kijken. Gelukkig ben ik niet snel bang, dus mij interesseren alle enge gedaantes, nachtmerries en aanrakingen niet. Maar het probleem was wel dat ik wel gewoon wakker werd van deze dingen, en dat verstoort mijn slaap natuurlijk.
Dat ging weer voorbij enzo, maar nu heb ik puur last van niet kunnen slapen. Ik lig letterlijk 3 of langer uur alleen maar te draaien in bed, zonder naar mijn mobiel of wat dan ook te kijken, en ik val gewoon niet in slaap :') For some reason lukt het me alleen te slapen tegen de ochtend in. Vaak slaap ik dus ook pas rond 6 uur de laatste weken. Maar dat betekent ook dat het me niet lukt naar school te gaan.
Nou heb ik vandaag melatonine gekocht, hopelijk werkt dit een beetje...
Iemand ervaring mee toevallig?
I live for the applause, you will die for it.