• Dames en heren! Het moment is aangebroken: Histoire en ik organiseren een spetterende meeting in Leuven. Deze zal plaatsvinden op een doordeweekse dag/avond omdat wij dan aanwezig zijn en ook de meeste (kot)studenten.
    En wat gaan we doen? Iets drinken ergens? Iets eten? Een brandstapel beginnen op de markt? Wie weet! Alle ideeën zijn welkom.
    Na zes uur: als iedereen kan rond een uur of zes zodat we gezellig samen gaan eten, wellicht in de Alma als er iets degelijks te eten is. Ik ken een pizzeria waar je voor vijf euro een super lekker pizza kunt krijgen. Het ziet er misschien louche uit, maar wij (mijn vrienden en ik) zijn er nog nooit ziek van geworden in tegenstelling tot de Alma.
    Na acht uur: dan zal iedereen wel klaar zijn met late colleges/oefenzittingen/practica en ook wel gegeten hebben zodat we dan gezellig iets kunnen gaan drinken.
    Daarnaast stel ik voor -omdat het door de week op een avond valt en veel mensen vervoerstechnisch al wel of niet kunnen- dat we het volgende week of over twee weken doen. Dan is het ook niet te kort op de examens en eventuele TTT's.
    Dus, wie sluit zich aan. :Y)
    Gelieve in je reactie te melden welke dagen in de week je kunt met evt uitzonderingen of iets.

    Van de partij:
    Patholoog: Ma, di, woe: na zes uur
    Histoire: Ma, volgende week donderdag: niet.
    wervelvind: Ma, volgende week donderdag: niet.
    Diplodocus

    Voor iedereen voor wie het op een avond te moeilijk is, zou 11 november overdag wel lukken?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 14:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan je op 11 november veel doen, aangezien het dan Wapenstilstand is?


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Kan je op 11 november veel doen, aangezien het dan Wapenstilstand is?


    Iets drinken ofzo toch zeker wel? Veel meer valt er niet echt te doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet alles zal open zijn, maar ook niet alles dicht, is wat ik vermoed daarover...
    Niet dat ik het zeker weet.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 15:11 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.