• Dames en heren! Het moment is aangebroken: Histoire en ik organiseren een spetterende meeting in Leuven. Deze zal plaatsvinden op een doordeweekse dag/avond omdat wij dan aanwezig zijn en ook de meeste (kot)studenten.
    En wat gaan we doen? Iets drinken ergens? Iets eten? Een brandstapel beginnen op de markt? Wie weet! Alle ideeën zijn welkom.
    Na zes uur: als iedereen kan rond een uur of zes zodat we gezellig samen gaan eten, wellicht in de Alma als er iets degelijks te eten is. Ik ken een pizzeria waar je voor vijf euro een super lekker pizza kunt krijgen. Het ziet er misschien louche uit, maar wij (mijn vrienden en ik) zijn er nog nooit ziek van geworden in tegenstelling tot de Alma.
    Na acht uur: dan zal iedereen wel klaar zijn met late colleges/oefenzittingen/practica en ook wel gegeten hebben zodat we dan gezellig iets kunnen gaan drinken.
    Daarnaast stel ik voor -omdat het door de week op een avond valt en veel mensen vervoerstechnisch al wel of niet kunnen- dat we het volgende week of over twee weken doen. Dan is het ook niet te kort op de examens en eventuele TTT's.
    Dus, wie sluit zich aan. :Y)
    Gelieve in je reactie te melden welke dagen in de week je kunt met evt uitzonderingen of iets.

    Van de partij:
    Patholoog: Ma, di, woe: na zes uur
    Histoire: Ma, volgende week donderdag: niet.
    wervelvind: Ma, volgende week donderdag: niet.
    Diplodocus

    Voor iedereen voor wie het op een avond te moeilijk is, zou 11 november overdag wel lukken?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 14:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik niet op maandag trouwens, dan heb ik geen les. En iets gaan drinken kunnen we ook doen, voor mij is alles om het even. Ik ben voorlopig al bezet nu woensdag, en volgende week donderdag.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 11:36 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik niet op maandag trouwens, dan heb ik geen les. En iets gaan drinken kunnen we ook doen, voor mij is alles om het even. Ik ben voorlopig al bezit nu woensdag, en volgende week donderdag.


    Ik zal het topic nog duidelijker zetten straks, maar voor nu is het genoteerd. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben van de partij! :'D
    Wat we gaan doen maakt voor mij eigenlijk niet echt uit, zowel iets eten als drinken klinkt gezellig!
    Dagen dat ik niet kan: volgende week donderdag en liever niet op een maandagavond. Voor de rest kan ik normaal altijd! (:


    The soul needs autumn.

    Oh geweldig! Die kan ik echt niet missen :'D


    What would Emma do?

    Jammer, dat zal voor mij niet lukken. Geen hogere student en die uren zijn onmogelijk voor me.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Klinkt leuk! Helaas is voor mij als Nederlander een doordeweekse dag niet echt te doen. Veel plezier alvast c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jammer dat ik in Gent zit, anders was ik met plezier eens afgekomen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Komt er nog iemand? Anders kunnen we misschien al voor een voorlopige datum kijken, als er dan nog iemand aansluit, en dat past voor die persoon niet, kan het nog worden gewijzigd. We zijn wel met niet zoveel


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Voor mij gaat volgende week woensdag niet, want dan is mijn doop. En op maandag en dinsdag heb ik heel lange dagen. Met mij moet je misschien niet te veel rekening houden, ik zal wel zeggen of ik kan of niet :')


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Voor mij gaat volgende week woensdag niet, want dan is mijn doop. En op maandag en dinsdag heb ik heel lange dagen. Met mij moet je misschien niet te veel rekening houden, ik zal wel zeggen of ik kan of niet :')


    Doen we wel hoor :'D
    Want Wervelwind, ja, dat is mijn vriendin van in het echt, en daar zit ik al de hele dagen bij in de les, dus ergens naartoe gaan om Lindsey te ''meet'en...'', dat is ook zo stom, en met Manon heb ik ook al 2 keer in levende lijve afgesproken. Anders wordt het wel helemaal flauw. :Y)
    Misschien pakken we beter meteen de week erna dan?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 13:32 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Leuven is voor mij no-go en sowieso volgende week zal ik het al te druk hebben om uberhaupt wat te kunnen slapen :')
    Toch veel plezier gewenst!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik was misschien wel eens gekomen als het niet zo laat was, aangezien ik met de trein moet reizen en dat nooit graag op de avond doe.


    16 - 09 - '17

    Op zich kan ik ook wel dinsdag en donderdag om 16 uur al, en op woensdag heb ik tot 13 uur. Voor mij hoeft het in principe niet 's avonds laat te zijn.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Voor iedereen voor wie het op een avond te moeilijk is, zou 11 november overdag wel lukken?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 14:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Histoire schreef:
    Op zich kan ik ook wel dinsdag en donderdag om 16 uur al, en op woensdag heb ik tot 13 uur. Voor mij hoeft het in principe niet 's avonds laat te zijn.


    idem voor mij! (;


    The soul needs autumn.