• Hooiii,

    Ik ben al een hele tijd mijn haar aan het laten groeien omdat ik ook mooi lang haar wou hebben (Zoiets als dit), maar ik ben er onderhand wel achter dat dat niet voor mij is weggelegd en ik dus maar wat korter moet gaan om gezond haar te hebben.=')

    Dit is mijn haar (ik ben in het midden):



    En ik vind dit soort dingen leuk:







    Maar ik heb geen idee wat mij staat en ik vroeg me af of jullie me hier een beetje kunnen helpen?8D Of misschien hebben jullie nog suggesties?=3

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 20:08 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Gewoon afknippen die handel, tot op een lengte die je tof vindt. Heb ik ook gedaan — dertig centimeter haar foetsie. Ik heb het gedoneerd aan Stichting Tegen Kanker. En nu heb ik nog steeds schouderlang haar en ik vind het handig én 'knap'. Als ik dat van mezelf mag zeggen. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    Gewoon afknippen die handel, tot op een lengte die je tof vindt. Heb ik ook gedaan — dertig centimeter haar foetsie. Ik heb het gedoneerd aan Stichting Tegen Kanker. En nu heb ik nog steeds schouderlang haar en ik vind het handig én 'knap'. Als ik dat van mezelf mag zeggen. :'D


    Ja maar.....maar.=') Ik heb me haar echt meer dan een jaar laten groeien (en er niet eens zoveel bij als je het mij vraagt) en als ik het afknip wil ik wel zeker zijn...en er iets moois van maken.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja maar.....maar.=') Ik heb me haar echt meer dan een jaar laten groeien (en er niet eens zoveel bij als je het mij vraagt) en als ik het afknip wil ik wel zeker zijn...en er iets moois van maken.=')


    Ik heb ook maanden getwijfeld. Uiteindelijk ben ik reuze blij dat ik het gedaan heb.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Misschien zo wel keer voor keer een stukje laten afknippen, steeds korter totdat je tevreden bent en niet in een keer?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Misschien zo wel keer voor keer een stukje laten afknippen, steeds korter totdat je tevreden bent en niet in een keer?


    Dat sowieso, of nou ja sowieso niet heeeeel veel in een keer. Laat niet gelijk een bob knippen.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Fillion schreef:
    (...)

    Ik heb ook maanden getwijfeld. Uiteindelijk ben ik reuze blij dat ik het gedaan heb.

    Same here :D Ik had ook haar tot halverwege m'n rug, na meer dan een jaar twijfelen een bob genomen en ik vind het echt een heel goeie beslissing. Ik krijg er ook complimenten over. Je kan altijd de kapper (of verschillende kappers) om advies vragen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je, als je de lengte uiteindelijk toch niets vindt, het groeit het wel toch wel terug. Ik heb een drietal jaar geleden mijn haar tot kinlengte laten knippen, maar ondertussen komt het weer halverwege mijn rug. Als je advies aan je kapper vraagt over het juiste kapsel voor je gezicht kan je denk ik nooit echt verkeerd zitten ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb eind juni ook mijn haar twintig centimeter korter laten knipper, al is het wel nog een stuk langer dan wat jij wil. Het was ook moeilijk, zeker omdat ik er anderhalf jaar voor gespaard had, maar het was zó kapot. Alleszins, ik was er echt heel blij mee. ^^ Ga er gewoon voor, zou ik zeggen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb vandaag een goede kapster gecontacteed, maar die zijn dat ik beter niet voor 'granny hair' kon gaan omdat grijs/zilver snel geel word en het beter bij te houden is met een echt korte coupe (zoiets als erieka heeft).....en nou ja ik wou het schouderlengte laten maken waarschijnlijk omdat ik nog korter in een keer wel heel heftig vind.='d Maar ja ik weet niet of ik 65/70 euro wil uitgeven voor gewoon knippen en verven want een normale verfbeurt kan mijn thuis kapster ook nog wel.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat grijs jou sowieso niet heel mooi had gestaan. Het is een kleur die jouw huid niet ten goede komt. Ik zou persoonlijk voor een warmere, bruine tint kiezen, en dan een stukje eraf knippen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."