• hallo iedereen,

    Voor mijn PWS (profielwerkstuk) hebben een klasgenoot en ik het over games en de invloed die dit heeft op jongeren.
    Hier hebben wij een enquête over gemaakt, en je zou ons echt heel erg blij maken als je een gamer bent, tussen 12 en 18 jaar en dit voor ons wilt invullen.
    Het duurt ongeveer 5 á 10 minuten en je blijft helemaal anoniem!

    alvast super bedankt!
    via deze link kom je bij de enquête:

    https://apps.facebook.com/my-polls/rzricx


    Liefs,
    Gwenny (flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Done! Ik weet niet of het helemaal was wat de bedoeling was, maar ja! :-)


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    Done! Ik weet niet of het helemaal was wat de bedoeling was, maar ja! :-)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou je graag willen helpen maar ik gebruik geen fb... Ik raad je aan de volgende keer dit beter aan te pakken (of je zet het in je PWS bij evaluatie "Wat kon er beter? We hadden misschien niet een enquête moeten gebruiken via facebook want dat verkleint de grootte van de testgroep en als er een correlatie tussen facebook-gebruikers en een bepaald soort game-gedrag zit (wat ongetwijfeld het geval is) zorgt dit voor inaccurate resultaten.")

    Klogavis schreef:
    Ik zou je graag willen helpen maar ik gebruik geen fb... Ik raad je aan de volgende keer dit beter aan te pakken (of je zet het in je PWS bij evaluatie "Wat kon er beter? We hadden misschien niet een enquête moeten gebruiken via facebook want dat verkleint de grootte van de testgroep en als er een correlatie tussen facebook-gebruikers en een bepaald soort game-gedrag zit (wat ongetwijfeld het geval is) zorgt dit voor inaccurate resultaten.")


    Je moet je hiervoor helemaal niet inloggen op Facebook hoor. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik speel nooit games, dus ik kan de enquête niet echt invullen. Sorry!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 8:46 ]

    Buh ik ben 19 :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel erg bedankt alvast voor het invullen!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing