• Ik word totaal gestoord van die topics ik ben te dik, Mensen je bent pas echt dik als je 90 kilo weegt, MY GOD, de meeste mensen vinden zichzelf al Dik al ze ergens in de 50 kilo wegen, Halloow kijk naar mij, ik ben 160 cm en weeg iets in de 60 kilo, dat is pas te zwaar, Normaal zet ik het niet zo neer maar people als je er echt mee zit ga naar een dieetiste en verhonger jezelf niet uit(ik ga ook naar een Dieetiste), want dat loop uit naar Annorexia en geloof me dat wil je niet hebben, heb er ervaring mee, me nicht had het en woog nog maar 30 kilo. dus wees tevreden met jezelf en accepteer het.

    Zo Linda heeft haar woordje gedaan, Kom niet met ruzie of what ever want dit is mijn mening en die verander ik lkkrr niet(puh)

    [x][x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Precies,de meeste meiden hier hebben een prachtig figuur en die gaan zeuren dat 63 kilo zijn. Nou als je dat niet kan zien is het toch goe !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Precies,de meeste meiden hier hebben een prachtig figuur en die gaan zeuren dat 63 kilo zijn. Nou als je dat niet kan zien is het toch goe !!


    ja precies!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Oké, hier gaat een slotje op. Er zijn nu 3353456 topics met ik-ben-te-dik en nu ook al 435345634 topics met ik haat de topics ik-ben-te-dik.
    Slotje dus.


    I recycle my thoughts.