Scribe schreef:
(...)
Van heel uiteenlopende. Eigenlijk van alles wel, als het maar niet te romantisch is. (:
Hoe werkt je site precies? Moet je op die links klikken? Ik snap het niet helemaal en wil niet overal op klikken...
Uhm ik geef je even een voorbeeld:
Boven in de balk voer je een serie in ; bvb
Faking it
Dan klik je op search, en dan krijg je de zoekresultaten; dan klik je op de blauwe link die zegt 'Faking It (2014)'
en dan krijg je een lijst met alle afleveringen
en dan is het even kijken welke link het doet , maar ik doe vaak Gorillavid of Movpod sinds die het minst (bij mij dan) gezeik geven haha
En voor suggesties:
Dit zijn mijn favo series op het moment.
Gotham - interessante villains, elke episode opnieuw!
Game Of Thrones
The Walking Dead
American Horror Story
Reign (Net aan begonnen, maar het is heel goed) (zelfs als je niet van series houdt die zich in de geschiedenis afspelen want ik heb dat ook haha)
Shameless (let op; veel gescheld en nog al wat nudity op vrouwelijk gebied, en nog al triggering sinds er nog al veel problemen worden gerepresenteerd, zoals verkrachting, homofobie, bipolaire stoornis, drugs etc)
Faking It
How To Get Away With Murder(erg goed als je van drama, plottwists en mysterie houdt)
Banshee(zelf ben ik hier net mee begonnen, ds ik kan je er net teveel over vertellen maar ik ben heel makkelijk met series haha)
Daredevil, The Flash, Arrow: superhelden. Moet je van houden
Fear The Walking Dead(soort prequel van The Walking Dead)
Prison Break
Hemlock Grove, From Dusk 'Till Dawn (deze weet ik niet of ze er op staan, sinds dit beiden netflix series zijn. (Hemlock Grove tenminste wel)(dit is meer horror)
— Inner peace, it's hard to find. —