• Ik ben nu al zo'n drie maanden met dezelfde jongen aan het daten. Daten ja, want meneer wil geen vaste relatie. Iedere keer als ik erover begin krijg ik reacties als 'ik wil geen labels erop plakken' en 'kun je niet gewoon genieten van het moment.' Twee weken geleden kreeg ik echter een vriendschapsverzoek op Facebook van een jongen waar ik een jaar geleden heel erg verliefd op was. We hebben vrijwel de hele dag gepraat en dezelfde avond heeft hij me mee uit gevraagd. In eerste instantie wees ik hem af omdat ik nog met die andere jongen ben, maar vorige week heb ik toch ja gezegd. Dit omdat ik geen zin heb om voor iemand die zo onduidelijk is andere jongens te moeten laten lopen. Vanavond heb ik dus een date, maar ik voel me sinds gisteren extreem schuldig. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet - afzeggen of gewoon gaan en dan verder zien? Help, want ik ben een beetje wanhopig. :/( Even ter informatie: beide jongens weten van elkaars bestaan, het enige waar ik niet eerlijk over ben geweest is die date).

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 12:53 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    /

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 12:11 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Je bent niet officieel in een relatie dus dat zou voor mij reden zijn om te zeggen dat het niet zo'n ramp is. Ik vind alleen wel dat je echt gelijk 1 van de 2 moet laten vallen als het serieuzer wordt met de ander. En desnoods eerlijk zijn tegen allebei...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 12:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik twijfel. Het is niet netjes om jongen numero twee niet te vertellen over jongen numero 1, ook al wil die niks serieus. Wees gewoon voorzichtig, want moest andere mensen achter komen, zou jij helaas als hoer bestempeld worden. Als het serieus begint te worden met een van hun, maak het dan uit met iemand.


    -

    Als je date, kan je daten wie je maar wilt en hoeveel je maar wilt. 8D Zolang hij er geen labels op wilt plakken, kan hij jou ook niet claimen.
    Inderdaad, als het serieuzer wordt moet je wel één van de twee laten vallen. Het is wel een goed idee om gewoon eerlijk te zijn tegen beiden en te zeggen dat je meerdere mensen date op het moment.


    Your make-up is terrible

    ^this ja :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bolen schreef:
    Ik twijfel. Het is niet netjes om jongen numero twee niet te vertellen over jongen numero 1, ook al wil die niks serieus. Wees gewoon voorzichtig, want moest andere mensen achter komen, zou jij helaas als hoer bestempeld worden. Als het serieus begint te worden met een van hun, maak het dan uit met iemand.


    Jongen twee weet wel van nummer 1, daarin ben ik gewoon eerlijk geweest.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 12:46 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bolen schreef:
    Ik twijfel. Het is niet netjes om jongen numero twee niet te vertellen over jongen numero 1, ook al wil die niks serieus. Wees gewoon voorzichtig, want moest andere mensen achter komen, zou jij helaas als hoer bestempeld worden. Als het serieus begint te worden met een van hun, maak het dan uit met iemand.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Needles schreef:
    Als je date, kan je daten wie je maar wilt en hoeveel je maar wilt. 8D Zolang hij er geen labels op wilt plakken, kan hij jou ook niet claimen.
    Inderdaad, als het serieuzer wordt moet je wel één van de twee laten vallen. Het is wel een goed idee om gewoon eerlijk te zijn tegen beiden en te zeggen dat je meerdere mensen date op het moment.


    Hier ben ik het mee eens.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Needles schreef:
    Als je date, kan je daten wie je maar wilt en hoeveel je maar wilt. 8D Zolang hij er geen labels op wilt plakken, kan hij jou ook niet claimen.
    Inderdaad, als het serieuzer wordt moet je wel één van de twee laten vallen. Het is wel een goed idee om gewoon eerlijk te zijn tegen beiden en te zeggen dat je meerdere mensen date op het moment.


    Precies dit (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bolen schreef:
    Ik twijfel. Het is niet netjes om jongen numero twee niet te vertellen over jongen numero 1, ook al wil die niks serieus. Wees gewoon voorzichtig, want moest andere mensen achter komen, zou jij helaas als hoer bestempeld worden. Als het serieus begint te worden met een van hun, maak het dan uit met iemand.


    Serieus, als mensen je als hoer gaan bestempelen, moet je die mensen zo snel mogelijk kwijt zien te raken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Als je date, kan je daten wie je maar wilt en hoeveel je maar wilt. 8D Zolang hij er geen labels op wilt plakken, kan hij jou ook niet claimen.
    Inderdaad, als het serieuzer wordt moet je wel één van de twee laten vallen. Het is wel een goed idee om gewoon eerlijk te zijn tegen beiden en te zeggen dat je meerdere mensen date op het moment.

    + Je hoeft je niet schuldig te voelen, als je maar eerlijk bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weet je waarom die eerste jongen geen relatie met je wilt? Is hij bang of gekwetst te worden, of is het eerder zo serieus niet? Ik vind het wel vreemd dat hij geen relatie met je wilt. Als hij echt verliefd is op je, zou hij toch niet van je weg te slaan mogen zijn, waarom wilt hij dan geen relatie? Ik zou me daar niet zo goed bij voelen. Ik zou nog even de kat uit de boom kijken, hoe het verder gaat met twee, en dan nummer 1 laten vallen. Dat is natuurlijk mijn mening. Ik denk dat je het voor jezelf moet weten, maar ik zou je hier niet te lang in laten meeslepen, je hebt er nu al zichtbaar last van. Dus snel een knoop doorhakken. Je gaat één moeten kiezen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Weet je waarom die eerste jongen geen relatie met je wilt? Is hij bang of gekwetst te worden, of is het eerder zo serieus niet? Ik vind het wel vreemd dat hij geen relatie met je wilt. Als hij echt verliefd is op je, zou hij toch niet van je weg te slaan mogen zijn, waarom wilt hij dan geen relatie? Ik zou me daar niet zo goed bij voelen. Ik zou nog even de kat uit de boom kijken, hoe het verder gaat met twee, en dan nummer 1 laten vallen. Dat is natuurlijk mijn mening. Ik denk dat je het voor jezelf moet weten, maar ik zou je hier niet te lang in laten meeslepen, je hebt er nu al zichtbaar last van. Dus snel een knoop doorhakken. Je gaat één moeten kiezen.


    Hij zegt dat hij me heel leuk vindt en kwaad zou zjjn als ik ook met anderen zou daten, maar dat hij nog niet heel erg verliefd is. En inderdaad, het is niet alsof ik me daar heel goed bij voel. ):


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou gewoon met nummer 2 gaan daten, is niets mis mee. Je bent nog steeds vrijgezel en als die jongen (1) niet wilt dat je andere jongens gaat daten, dan moet hij het maar eens een relatie gaan noemen (;

    Maar zoals iedereen zegt. Zodra het met nummer 2 serieuzer zou worden, zou ik wat afstand nemen van 1. Dat is wel zo eerlijk


    It's never gonna happen, Guys.

    Needles schreef:
    Als je date, kan je daten wie je maar wilt en hoeveel je maar wilt. 8D Zolang hij er geen labels op wilt plakken, kan hij jou ook niet claimen.
    Inderdaad, als het serieuzer wordt moet je wel één van de twee laten vallen. Het is wel een goed idee om gewoon eerlijk te zijn tegen beiden en te zeggen dat je meerdere mensen date op het moment.


    Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik wil daar ook nog aan toevoegen: misschien wil het feit dat je al op date gaat met nummer 2 wel zeggen dat jij en nummer 1 toch écht wel andere dingen willen. (:


    The soul needs autumn.