• Ghallo iedereen!

    Na heeeeel lang niet actief te zijn op Q, ik denk iets van anderhalf jaar ofzo ik weet het niet meer, ben ik weer terug! Waarschijnlijk ken ik heel veel mensen hier niet omdat ze nieuw zijn of om het feit dat ik sowieso niet zo heel erg veel mensen kende hier voor ik weg ging. (Oké misschien kende ik er best veel maar een heleboel van die mensen zijn ook al weg).
    Dus wat ik hier tot nu toe van denk, ik mis mijn goldmember Smileys en ik heb nog altijd geen idee of ik dit topic in t juiste forum heb gezet.ik heb zojuist ook berekend dat ik vanaf februari 2011 zo'n 4% van mijn leven op Q heb doorgebracht. Waarschijnlijk klopt dit niet want mijn rekenkunsten falen maar dan nog.
    het voelt zo goed om weer terug te zijn!! Hopelijk ga ik het ook volhouden!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ledecky schreef:
    Volgens mijn berekeningen is het trouwens 0,93% van je leven. :') Uitgaande van die twee maanden online tijd en het feit dat je achttien bent (ik heb geen rekening gehouden met de maand waarin je verjaart enzo :'D). Maar ik kan ook fout zijn. :Y)

    Oh god haha. Dat is een groot gedeelte van mijn leven dat ik hier doorgebracht heb.
    En Square/Inge, tsja ik heb misschien heel veel van je verhalen gelezen sommige meerdere keren. Tsja ik moest toch iets doen in die 0,93% van mijn leven?
    En ik ben ook jaloers op mijn eigen Username, ik snap nog steeds niet dat het me gelukt is deze te krijgen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."