• Ik kan nu op mijn macbook air een update doen naar El Capitan, maar ik vroeg me af of (een van) jullie dat gedaan heeft/hebben? En zo ja, of dit aan te raden is of niet.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

De wat, de wie en de hoe? :'D

Don't walk. Run, you sheep, run.

Herakles schreef:
    De wat, de wie en de hoe? :'D

Een macbook van Apple. Daar is via de appstore een gratis update beschikbaar naar het besturingssysteem OS X El Capitan. En nu heb ik OS X Yosemite.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Oeh, ik moet mijn macbook ook nog updaten. Maar stelde het steeds uit, had geen idee dat El Capitan al uit was. Nu maar even kijken wat er precies aan veranderd is.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Ik vraag mij precies hetzelfde af, haha

Happy Birthday my Potter!

Nou, hij is geïnstalleerd bij mij.
    Er zijn niet zo gek veel nieuwe functies, maar ik kan zeker merken dat mijn Macbook van deze update echt sneller is geworden!

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Haha het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik hem geudate had

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.