• ... kijk je uit het raam en zie je ineens twee luchtballonen. Mijn eerste reactie: hé, ja, daar is het nu inderdaad echt weer voor.
    *rateltjes die in mijn hoofd draaien*
    Hè, maar is dat normaal in september?
    *nog meer rateltjes*
    Wacht, het is oktober en er zijn luchtballonen?
    Dus we kunnen het nu officieel zeggen: seizoenen bestaan niet meer, zie maar wanneer de sneeuw, wind en regen komt x'D
    Want, ja, normaal gezien fiets ik midden op de weg, omdat ik alleen naar mijn neus kan kijken vanwege de regen. Nu is dat zo omdat de zon recht in mijn ogen schijnt.

Hebben jullie laatst iets opmerkelijks meegemaakt?

Deep inside, I've never felt alive

Haha, true!>,<

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ja, ook op de trein vandaag, minder mooi dan jou. We kregen eerst een bericht door de intercom dat de trein niet kon vertrekken door een interventie van de veiligheidsdiensten. En toen hij uiteindelijk vertrok zat ik tegen de rijrichting in, en ineens verscheen er zo'n beeld van een paar agenten op het perron, rond een man die daar helemaal verslapt bijlag op de grond, op zijn zij, met zo zijn elleboog over het hoofd. Een paar minuten later weer een nieuw bericht, dat we moesten omrijden door een persoonsaanrijding. Ik ben de hele rit misselijk geweest, dat beeld van die dode man spookte door mijn hoofd. Het was middag op dat moment, maar ik kon echt niet meer eten. Ik werd haast ziek.

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Histoire schreef:
    Ja, ook op de trein vandaag, minder mooi dan jou. We kregen eerst een bericht door de intercom dat de trein niet kon vertrekken door een interventie van de veiligheidsdiensten. En toen hij uiteindelijk vertrok zat ik tegen de rijrichting in, en ineens verscheen er zo'n beeld van een paar agenten op het perron, rond een man die daar helemaal verslapt bijlag op de grond, op zijn zij, met zo zijn elleboog over het hoofd. Een paar minuten later weer een nieuw bericht, dat we moesten omrijden door een persoonsaanrijding. Ik ben de hele rit misselijk geweest, dat beeld van die dode man spookte door mijn hoofd. Het was middag op dat moment, maar ik kon echt niet meer eten. Ik werd haast ziek.

Oei, wat vervelend zeg. Dat lijkt me heel naar om te zien. Ik hoorde in ieder geval dat er een persoonsaanrijding was, ja. Een aantal mensen konden hierdoor niet naar practicum komen omdat alles vast zat. Heel veel sterkte ermee!

Deep inside, I've never felt alive

Het is al de hele week mooi weer, dus misschien dat mensen daarom het plan hebben opgevat om een ballonvaart te doen?

Histoire schreef:

Wow! Dat is echt verschrikkelijk! Sterkte ermee!

Maar ik vind het weer niet meer echt raar. De laatste jaren is het sowieso steeds raarder geworden. Ik hoop alleen dat het deze winter goed gaat sneeuwen. :Y)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt