• Afgezien van de liefde, gezelligheid en dergelijke, gebeurt eigenlijk iedere keer hetzelfde;



    En tegen de tijd dat ik weer mijn jas en schoenen aan moet doen...



    Wie nog meer? :')


    When the why is clear, the how is easy.

    Haha, dit is een mooie beschrijving. Ik herken dit heel erg, ja. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HAHAHA. Ja dit ken ik heel erg, ja. Hilarisch maar waar. :'D


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Haha, dit is een mooie beschrijving. Ik herken dit heel erg, ja. :'D


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Haha, dit is een mooie beschrijving. Ik herken dit heel erg, ja. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik woon bij mijn grootmoeder (':


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Ik woon bij mijn grootmoeder (':


    Oftewel, dit heb je iedere dag? :')

    Mijn grootouders aan de ene kant zijn overleden en aan de andere kant is er nog een oma over, maar mijn moeder wil daar geen contact mee. En aangezien die twee uur rijden ver weg woont ga ik daar nooit heen, dus die ervaring heb ik helaas niet hahaha! Though, met het kerstdiner enzo eet ik me wel altijd helemaal vol ehehehe :Y)

    Dat gevoel had ik vroeger ook altijd, haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trees schreef:
    (...)

    Oftewel, dit heb je iedere dag? :')

    Mijn grootouders aan de ene kant zijn overleden en aan de andere kant is er nog een oma over, maar mijn moeder wil daar geen contact mee. En aangezien die twee uur rijden ver weg woont ga ik daar nooit heen, dus die ervaring heb ik helaas niet hahaha! Though, met het kerstdiner enzo eet ik me wel altijd helemaal vol ehehehe :Y)


    Ik ben er immuun voor geworden xd
    Maar het eerste jaar heb ik me echt volgepropt. (Gelukkig had ik toen een groeispurt (': )


    Mhm?

    Nooit. 8D Mijn opa's en oma's maakten alleen traditionele gerechten en nooit zoveel dat je je er helemaal vol aan kan eten. De enige keer is dat als mijn oma Chinees besteld voor haar verjaardag, maar dat doet ze niet eens elk jaar. Ze wilt nooit voor ons koken omdat ze dat teveel werk vind. De rest is ondertussen al dood, haha.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 16:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als ik naar opa's en oma's van vriendinnetjes ging dan ervoer ik dit inderdaad wel, maar binnen mijn eigen familie is dit nooit echt geweest. Ik mocht juist nooit te veel eten omdat er ook nog iets voor de hond over moest blijven (die uiteraard altijd meer kreeg dan wij :'D). Niet dat ik ooit iets tekort kwam hoor, we aten altijd drie volledige gangen - uiteraard alles op een en hetzelfde bord, waardoor ik wel geleerd heb mijn bord leeg te eten. :') De gezelligheid ken ik inderdaad wel. :)


    She's imperfect but she tries

    Als ik bij mijn oma en opa eet dan kom ik gelijk 1000 kilo aan.
    Nee oké, dat is overdreven maar laatst gingen mijn zus, onze vriendjes en ik bij mijn oma en opa barbequen en toen gingen mijn zus en ik samen met mijn oma vlees halen. Mijn oma bleef maar vlees bij bestellen totdat de slager zei dat wij wel heel veel vlees hadden voor zijn zessen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jep, herkenbaar, grootouders kunnen dan ook veel te goed koken.(krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Haha, dit is een mooie beschrijving. Ik herken dit heel erg, ja. :'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer